Jump to content

Sportkenners 2017 - Reactietopic


NandroDavids

Recommended Posts

Vragen en reacties met betrekking tot Sportkenners 2017 mogen hier! :)

 

Eindstand Sportkenners 2017:

 

1. Guardian1980 - 134 punten

2. Dexist - 123 punten

3. Thundercover - 122 punten

4. aron24 - 120 punten

5. Venzio - 98 punten

6. FrankyFourFingers - 74 punten

7. thetorterra - 28 punten

8. Visser23 - 18 punten

9. KoningJesper - 13 punten

10. Cabyon - 14 punten

11. SpacyColours - 1 punt

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 151
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dexist

    43

  • NandroDavids

    27

  • Thundercover

    23

  • Guardian1980

    23

2 uur geleden, Visser23 zei:

Mooi dat het toch georganiseerd wordt!

 

Ik zou graag nog de Amstel Gold Race (16 april) en de KNVB Beker Finale (30 april) willen terugzien. Uw gedachte? :)

Wat betreft de Amstel Gold Race: de start van Sportkenners in april is meteen vrij volgepland, dus daar moeten keuzes worden gemaakt. Omdat ik het afscheid van Tom Boonen niet over wil slaan is er van de kasseienklassiekers gekozen voor Parijs-Roubaix, waarna het me beter lijkt om ook één heuvelklassieker in het programma op te nemen. Dat omdat wielrennen ook weer niet overheersend moet worden in het Sportkenners-programma. Omdat Luik-Bastenaken-Luik een weekje later op het programma staat lijkt dit me de beste keuze, want zo houden we het mooi gevarieerd. Van de vier grote klassiekers doen we dan in feite nummer 2 en nummer 4, wellicht leuk om bij een eventuele 2018-editie voor nummer 1 en 3 te gaan :)

 

De KNVB-Bekerfinale neem ik mee in overweging, wellicht leuk om er in combinatie met andere bekerfinales een ronde van te maken.

Link to comment
Delen op andere websites

Op 3-4-2017 om 19:17, Thundercover zei:

Leuke manier van voorspellen zo, in plaats van alleen de uitslag. :)

Ja, het leek me goed om het hier en daar een beetje anders te doen, een beetje te vernieuwen. Steeds maar 'gewoon' de winnaar of top-3 voorspellen ligt natuurlijk voor de hand, maar hopelijk maakt het dit ook nog een stukje spannender. Neemt niet weg dat sommige voorspellingen wel vrij standaard zullen zijn... daar komt zo ook een ronde van online.

Link to comment
Delen op andere websites

1 uur geleden, Dexist zei:

Krijgen we per keer te zien hoe we het er van af hebben gebracht tegenover de rest? 

Ik verwacht dat ND het wat dat betreft net zo doet als in eerdere edities, in welk geval we na elke ronde mee krijgen hoeveel punten er behaald zijn door een ieder.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...