Jump to content

Sportkenners 2017 - Reactietopic


NandroDavids

Recommended Posts

Op 3-12-2017 om 13:21, NandroDavids zei:

Daardoor loopt Guardian1980 weer wat uit en lijkt hij de titel voor het grijpen te hebben. Met nog een paar rondes te gaan moeten Thundercover en de rest van de achtervolgers hopen op een misstap van onze koploper...

"Daar gaat ie, op weg naar weer een titel. De finish is in zicht, wie kan hem nou nog verslaan?" :dans: *Euforisch gejoel* *Pats* "Ojee, vol op z'n plaat!" :erm:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 151
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dexist

    43

  • NandroDavids

    27

  • Thundercover

    23

  • Guardian1980

    23

  • 2 weken later...
Op 18-12-2017 om 16:47, Cabyon zei:

@NandroDavids Ik neem aan dat we voor de SK-editie van 2018 een marathon aan prono van de Olympische Winterspelen voorgeschoteld krijgen? Zou wel leuk zijn om ook een stuk 'on-Vlaams' en 'on-Nederlandse' sporten te voorspellen. Denk aan cross-county skiën en skeleton.

Dat zou inderdaad leuk zijn, alleen zit je wel met de vraag of dat inzenders op gaat leveren. Als je nu ziet dat ik zo'n 4-6 deelnemers per ronde heb, vraag ik me af of dat beter wordt met onbekendere sporten...

Link to comment
Delen op andere websites

13 uur geleden, Thundercover zei:

Veel punten te verdienen tijdens de laatste rondes en mijn voorspellingen zijn niet al te best als ik het juist heb onthouden, dus niet zomaar gedaan met die voorsprong van Guardian.

Hier ook.  Man man man man man.

 

50 minuten geleden, NandroDavids zei:

Dat zou inderdaad leuk zijn, alleen zit je wel met de vraag of dat inzenders op gaat leveren. Als je nu ziet dat ik zo'n 4-6 deelnemers per ronde heb, vraag ik me af of dat beter wordt met onbekendere sporten...

Misschien een kleine sportkenners editie, die alleen die paar weken van de OS duurt? 

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...