Jump to content

Sportkenners 2017 - Reactietopic


NandroDavids

Recommended Posts

Jep, vandaag of morgen post ik de uitslag in het hoofdtopic. 9 inzenders uiteindelijk, als we dat vasthouden hebben we een mooi groepje voor dit Sportkenners-jaar :)

 

Voor degenen die vandaag tijdens de koers alvast een beetje willen weten hoe ze ervoor staan:

 

- Boonen en Sagan zijn elk 3 x genoemd als winnaar, verder 3 andere coureurs;

- Terpstra is met 8 uit 9 veruit favoriet om beste Nederlander te worden;

- Boonen is dat met 6 uit 9 bij de Belgen;

- Jullie verwachting is dat er een groepje van 5 of minder gaat sprinten om de winst: 7 uit 9;

- Boonen eindigt bij jullie gemiddeld op de derde plek.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 151
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dexist

    43

  • NandroDavids

    27

  • Thundercover

    23

  • Guardian1980

    23

7 uur geleden, Thundercover zei:

Tja, wat zullen we er van zeggen... Hardlopers zijn doodlopers? Je wint de wedstrijd niet in de eerste ronde? Elk punt is belangrijk?

Als je straks in de einduitslag één puntje achter me staat, zal ik je nog eens op deze uitspraak wijzen ;) 

Link to comment
Delen op andere websites

:Y (tenzij ik dik afga, dan verwijder ik stiekempjes deze posts)

 

@NandroDavids Komen de punten voor de eerste en derde vraag meteen nadat de kwartfinales voorbij zijn, of komen die pas wanneer ook de winnaar bekend is en geef je dan alle punten in één keer?

Link to comment
Delen op andere websites

10 uur geleden, Guardian1980 zei:


@NandroDavids Komen de punten voor de eerste en derde vraag meteen nadat de kwartfinales voorbij zijn, of komen die pas wanneer ook de winnaar bekend is en geef je dan alle punten in één keer?

Na de kwartfinales doen we alvast de eerste paar punten, anders duurt het wel erg lang. 

Link to comment
Delen op andere websites

Toch twee puntjes meegepakt in Parijs-Roubaix. Lastige eerste ronde zeg!

 

Ben benieuwd hoe het gaat met het Europees voetbal! Hopende dat Dortmund nog gaat spelen.. Zat er echt naar uit te kijken, tot een aantal idioten roet in het eten gooien.. :x

Link to comment
Delen op andere websites

34 minuten geleden, Visser23 zei:

Toch twee puntjes meegepakt in Parijs-Roubaix. Lastige eerste ronde zeg!

 

De Boonen-hype heeft iedereen punten gekost lijkt het :puh:

 

Voor de liefhebbers van statistieken voor de nieuwe ronde: 7 inzendingen, als volgt verdeeld.

 

Juventus - FC Barcelona 2 - 5

Borussia Dortmund - AS Monaco 4 - 3

Bayern München - Real Madrid 3 - 4

Atlético Madrid - Leicester City 5 - 2

 

Olympique Lyon - Besiktas 6 - 1

Ajax - Schalke 04 1 - 6

RC Genk - Celta de Vigo 2 - 5

Anderlecht - Manchester United 0 - 7

 

Vooral in de Champions League zijn jullie het niet met elkaar eens, ook wat betreft de uiteindelijke winnaar. Daar zijn 5 verschillende ploegen voor de titel genoemd, terwijl dat bij de Europa League slechts 3 zijn, waarbij 5 keer Manchester United als winnaar wordt getipt.

 

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is eigenlijk altijd zo met een contest als deze. Er zijn altijd mensen die vergeten in te zenden of niet meer goed opletten en te laat zijn. Volgens mij is het bij Sportkenners ook nog nooit gebeurd dat minstens 5 man echt trouw instuurden. Doe je dat wel, maak je dus een goede kans op de prijzen. Als deze 7 het hele jaar mee blijven doen, ben ik uitermate tevreden :)

Link to comment
Delen op andere websites

20 uur geleden, Visser23 zei:

Luik - Bastenaken - Luik, altijd een goede wedstrijd! Wel mooi dat Pieter Weening meedoet aan deze race.

 

Mag ik trouwens alvast opsturen en later, voor de deadline, nog aanpassen?

Dat mag :)

 

Stuur dan wel even een nieuwe PB in de conversatie, want ik verwerk de voorspellingen die ik binnenkrijg direct in een bestandje. Dan weet ik even dat ik 'm aan moet passen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...