Jump to content

Call of Duty: World War 2 (COD 2017)


Ezra24rct3

Recommended Posts

Ontwikkelaar: Sledgehammer Games

Uitgever: Activision

Consoles: PS4, Xbox One, PC

Demo: misschien een pre-order Beta?

Release: 3 november

 

Vannacht zijn er screenshots gelekt van de artwork voor de nieuwe Call of Duty van dit jaar. Deze komt net zoals Advanced Warfare van Sledgehammer Games, en wordt zoals altijd uitgegeven door de geldgraaiers van Activision.

 

-Update 21.4.2017: Activision heeft bekend gemaakt dat ze 'Call of Duty: World War II' officieel gaan aankondigen op 26.4.2017-

 

Pic's:

 

99bmK4W.jpg

 

 

 

Bewerkt: door Ezra24rct3
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 49
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • PrioX

    10

  • Ezra24rct3

    8

  • JasonStatham

    7

  • MovieGamer

    5

Eindelijk weer eens een Call of Duty om naar uit te kijken. :) Ik hoop niet dat het weer van die bende wordt met speciale camo's en dergelijke zoals in Black Ops 3 het geval was. Ik zal m denk ik ook niet meteen op release kopen, maar wacht even af hoe de game er uiteindelijk uit gaat zien en in zijn werking gaat.

Link to comment
Delen op andere websites

Goed dat ze inzien dat de futuristische settings niet bij Call of Duty passen, althans dat de meerderheid er genoeg van heeft. Ook een slimme zet dat ze het 'World War 2' noemen, herkenbaar voor het publiek en iets waar de gaming community naar verlangt. 

 

Ik hoop in ieder geval weer op een ouderwetse COD. Dat de Supply Drops terugkomen is zowat een feit als je kijkt hoeveel geld ze ermee verdienen. Nu alleen hopen dat ze het cosmetisch houden, en het niet alleen zeggen. Zowel bij Black Ops 3 als bij Modern Warfare Remastered hebben ze het drie maanden volgehouden om het cosmetisch te houden. Daarna kwamen er ''pay to win'' wapens in. 

 

Ik heb de laatste tijd ontzettend veel gelezen en gekeken over de tweede wereldoorlog. Dus laat maar komen! :eten:

Link to comment
Delen op andere websites

Fijn dat ze eindelijk die Halo-achtige taferelen achter zich laten. Ik heb echter geen vertrouwen meer in de COD serie dus ik zal eerst wat gameplay kijken voordat ik hem ooit misschien in de uitverkoop aanschaf.

Link to comment
Delen op andere websites

Call of Duty is voor mij leuk gebleven tot en met World at War. Het zombie gedeelte van de Black Ops reeks vond ik ook nog wel te teren. Puur omdat het nog met oorlogen uit de vorige eeuw te maken had. Call of Duty doet hier een goede zet als het daadwerkelijk gaat gebeuren. Ik ben benieuwd. 

Link to comment
Delen op andere websites

8 minuten geleden, Votair zei:

Blijkbaar is Activision jaloers geworden op het succes van Battlefield 1 en EA. :D

Het heeft weinig met BF1 te maken. Dit spel is al ruim 2 jaar in ontwikkeling, daar zijn ze mee begonnen toen Advanced Warfare net uitkwam. Activision heeft namelijk altijd 3 verschillende studio's die ieder aan een CoD werken en toen AW zo slecht was ontvangen, waren BO3 en IW sowieso al in ontwikkeling.

 

Link to comment
Delen op andere websites

11 uur geleden, FrankyFourFingers zei:

Het heeft weinig met BF1 te maken. Dit spel is al ruim 2 jaar in ontwikkeling, daar zijn ze mee begonnen toen Advanced Warfare net uitkwam. Activision heeft namelijk altijd 3 verschillende studio's die ieder aan een CoD werken en toen AW zo slecht was ontvangen, waren BO3 en IW sowieso al in ontwikkeling.

 

We weten allemaal dat ze geld willen verdienen, maar waarom niet gewoon een goede COD game leveren en die blijven updaten? De meeste mensen zijn hiervoor en mensen zullen minder snel afhaken hierdoor.

Link to comment
Delen op andere websites

4 uur geleden, Votair zei:

We weten allemaal dat ze geld willen verdienen, maar waarom niet gewoon een goede COD game leveren en die blijven updaten? De meeste mensen zijn hiervoor en mensen zullen minder snel afhaken hierdoor.

Volgens mij heeft Activision er wel aan zitten denken om met 1 COD 2 jaar te doen, maar dan 8 DLC's.

Link to comment
Delen op andere websites

5 minuten geleden, KoningJesper zei:

 

De geruchten zijn best geloofwaardig. De persoon die de leaks online heeft geplaatst heeft vorig jaar ook de leaks van Infinite Warfare online gezet, en ik geloof het jaar ervoor van Black Ops 3

 

Ook ene 'Shinobi602' is al jaren een betrouwbare bron als het aankomt op leaks. Hij heeft bevestigd dat de setting inderdaad WO2 gaat zijn. Hij wist echter niks van de uitgelekte afbeeldingen, die had hij nooit eerder gezien. 

 

Het blijven geruchten. Dus we moeten wachten op bevestiging van Activision of Sledgehammer Games.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...