Jump to content

Call of Duty: World War 2 (COD 2017)


Ezra24rct3

Recommended Posts

  • Reacties 49
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • PrioX

    10

  • Ezra24rct3

    8

  • JasonStatham

    7

  • MovieGamer

    5

Ik zag de trailer en moest meteen denken aan CoD 2. Het deed mij denken aan de missie van D-Day waar je ook Normandië moet bestormen. De graphics zien er vet uit en dan nog het idee dat het een WW II spel is. Hier heb ik al jaren opgewacht. Ik ben verkocht. _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Mooie trailer. Hopelijk wordt het niet zo'n flop als Ghosts. Dat Activision ieder jaar maar weer een sequel uitkakt vind ik helemaal niks. De classics, COD4, WaW en Black Ops waren nog enigszins vermakelijk. Blij dat ze weer het oude pad inslaan en niet wederom aankomen met die halfbakken futuristische zooi van nu. Eerst zien, dan geloven. Geen pre-order voor mij.

Link to comment
Delen op andere websites

Verkocht ben ik nog niet, dat lukt niet gauw met alleen een setting en cinematic trailer, maar het heeft zeker m'n aandacht. Wellicht wordt het tegen die tijd een keuze tussen CoD en SW:BFII wat betreft shooter-fix van 2017 :)(Tenzij Bethesda met E3 een nieuwe Wolfenstein aankondigt, dan is de keuze snel gemaakt)

 

 

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...
  • 2 weken later...
Op 7/10/2017 om 02:00, Dr.Oppai zei:

Zwarte vrouwen bij de Wehrmacht. Call of Duty blijft me iedere keer weer verbazen. :7 

Haha ja, maar geen swastika's in Multiplayer :fp:

 

Volgens mij gaat de zombie mode wel met een lekker gehalte gore komen:

 

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...