Jump to content

Call of Duty: World War 2 (COD 2017)


Ezra24rct3

Recommended Posts

  • Reacties 49
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • PrioX

    10

  • Ezra24rct3

    8

  • JasonStatham

    7

  • MovieGamer

    5

9 uur geleden, PrioX zei:

Gisteren is de beta trailer online gezet. 

 

 

Ga heel eerlijk zijn: die War modus ziet er uit als de COD-variant van BF1's Operations (en dat is geen slecht ding). Is al heeel lang geleden dat ik nog zo heb uitgekeken naar een nieuwe COD. Zal dus ook op wacht zijn volgende week vrijdag om die beta te verslinden :sigaar:.

Link to comment
Delen op andere websites

29 minuten geleden, FrankyFourFingers zei:

Private beta in de zin van alleen voor mensen die pre-orderen?

Jep, tot nu toe krijgen alleen mensen met een pre-order toegang tot de beta. Maar bij de laatste twee beta's kreeg iedereen de laatste dag toegang. Dat zal dit jaar ook wel gebeuren denk ik. 

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Op 8/25/2017 om 15:37, Ezra24rct3 zei:

Wat heeft die beta dan nog voor nut? Het is toch juist voor mensen om het te testen en over te halen om te kopen? :7

Dat ligt eraan, deze zal vast erg nuttig zijn. Bij een private beta is de interactie tussen ontwikkelaar en betaspeler stukken eenvoudiger daar de groep veel kleiner is. Zeker in dit geval, aangezien je als tester al een pre-order dient uitgevoerd te hebben. De ontwikkelaar kan rekenen op kwalitatief veel sterkere feedback van de spelers, immers heeft de speler er veel meer baat bij (dan als hij niet al had betaald voor het product dat hij test).

Je hebt ook open betas als die van For Honor begin dit jaar, die was maar 5 dagen voor launch, zo eentje is er puur op bedoeld om spelers over te halen natuurlijk. Met zo'n korte tijdsframe kan er natuurlijk niet veel gedaan worden met de feedback ;)

 

 

Link to comment
Delen op andere websites

Om nog wat toe te voegen aan Franky: private beta's zoals deze zijn inderdaad vooral een test voor de ontwikkelaars en niet echt voor de gamers. Hiermee willen ze vooral kijken of hun servers het aankunnen, waar de grootste bugs en glitches zitten, of er bepaald dingen getweaked moeten worden, etc. Aan de hand van de feedback gaan ze de game verbeteren om ervoor te zorgen dat de lauch zo vlot mogelijk verloopt. (Iets wat R* misschien beter had gedaan met GTA Online)

De reden waarom het private is, is vooral om mensen te overhalen de game te pre-orderen. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Eerste impressie: matig. 

 

Heb gisterenavond en zojuist een paar uurtje gespeeld. Het speelt lekker, ziet er voor een COD redelijk uit en de geluiden zijn goed. Waar ik me ontzettend aan stoor is het feit dat iedereen met submachine guns loopt, en dat deze dan ook nog eens erg goed zijn. Je verliest zowat elk gevecht met iemand die een SMG gebruikt, zelfs op afstand komt dit vaak voor. Omdat het een WWII-shooter is wilde ik graag gebruik maken van wapens als de M1 Garand. Maar met de huidige balans gaat dat gewoon niet. Je hebt zowat geen voordeel mocht je andere wapens gebruiken.

 

Spawns zijn veel te vast. Wat ik hiermee bedoel is dat je zelden een spawn switch ziet. Hierdoor zijn er veel campers. 

 

De nieuwe War Mode is trouwens wel erg leuk. Heeft wat weg van Battlefield's Operations en is dus wat tactischer en meer objective gericht. Kills en deaths maken in deze mode niet uit en killstreaks zijn niet aanwezig. Alles draait om de objective.

 

Nee, ondanks de setting ben ik een beetje teleurgesteld. Ik zal de beta wel nog tot maandag spelen in de hoop dat ze met updates wat dingen fixen en stabieler maken. Zo niet dan annuleer ik voor het eerst in jaren mijn COD pre-order. :( 

Link to comment
Delen op andere websites

Nou, heb een paar dagen geleden dan maar een pre-order geplaatst op Bol.com, kon toch achteraf betalen. Maar goed, net 2 matches gespeeld waarin ik het redelijk deed (5/2 omdat ik laat joinde en 25/14 de match daarna) maar het team was gewoon slecht. Nu dacht ik dat ik de afgelopen tijd in Battlefield wat slechte teams gezien had, maar dit sloeg echt alles. :7 De rest van mijn team kwam niet eens boven de 5 kills. Nu ren ik ook rond als een kip zonder kop, maar ik weet dan nog wat ik aan het doen ben. 

 

Maar goed, ik rende ook vaak de spawn in, en daarin merk je wel (zoals PrioX dat al zei) dat de spawns niet (of nauwelijks) switchen. Ik heb vaak in hun spawn rondgerend, maar de spawns switchde niet. Ik ben in die hele match maar 1x van spawn geswitchd. 

 

Vind trouwens de sway van de Grease Gun tijdens het lopen wat te veel, je kunt hem beter voor hip-fire gebruiken dan ADS te doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Zo een beetje alle meningen die ik heb gehoord, komen neer op iets van "meh, magertjes.."

Vaak ook van lui die BO3 bijvoorbeeld heel goed vinden, welke ik echt kut vind; denk dat ik er dan al helemaal niks van moet hebben :puh:
Maar goed, eindstand koop ik 'm toch wel in een deep sale ergens in 2018, alleen voor de campaign, immers is nazi's knallen in een CoD spektakel gegarandeerd dikke fun. Die volle 60eu gooi ik dan waarschijnlijk wel richting B.J. Blazkowicz, want Wolfenstein II ziet er verdomd vet uit en eigenlijk ben ik met alle multiplayershooters snel uitgespeeld geraakt de afgelopen 3 jaar.

Link to comment
Delen op andere websites

20 uur geleden, FrankyFourFingers zei:

Maar goed, eindstand koop ik 'm toch wel in een deep sale ergens in 2018, alleen voor de campaign, immers is nazi's knallen in een CoD spektakel gegarandeerd dikke fun.

Zo denk ik er nu ook over. Ik vind 70 euro (heb hem digitaal gekocht) best veel voor een campaign van ongeveer 8 uurtjes (CoD kennende). 

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...