Jump to content

Save/Laden GAME


XiaoYaoYou

Recommended Posts

Hoe kan ik het spel saven,is dit alleen in je BED?(niet me eigen bed natuurlijk:zz:,maar die in de game :?)is heel verwarrend

Als je met een missie bent begonnen,word deze dan opgeslagen als je dood gaat? dus faalt?(ik heb express nog op continue gedrukt want als je op exit druk dan slaat hij niks op zegt tekst)

Nadat ik dood ging en ander dag weer opniew ging spelen kon het niet vinden ook gaat t spel niet automatisch naar de missie,maar gewoon naar een huis ,ZELFS een ander huis als dat waar ik was van /voor-met de missie,raar dat er geen autosave is ofso die het begin van de missie saved/laad

IK had gehoopt dat dit issue t.o.v GTA 4 beter zou zijn,daar werd ik helemaal gek van de save points(je moest dan ELKE X nadat een missie was mislukt opnieuw door de HELE LANGE intro e.d. heen):bonk:bedenk me nu net dat ik na de intro van de missie-op het moment dat ik naar de locatie moest-ik daar voor me huis stond en waarschijnlijk op dat moment naar binnen/bed het spel zou kunnen saven,volgende X proberen

Link to comment
Delen op andere websites

Hoihoi en welkom op het forum!

 

Je kunt via je ingame-telefoon (pijltje omhoog op je controller) ook je game saven. Als je pijltje omhoog doet, ga je direct met het het linkerpijltje naar links en dan komt de optie: 'quick save' in beeld te staan. Dit is de enige andere manier om je spel te saven.

 

Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust in dit topic of open een nieuw topic.

 

Groetjes,

 

Votair

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

oke,bedankt.ps had geen email over dit antwoord gekregen dus,ha ni in de gaten dat er was gereageerd,MAAR ik zit met wel meer vragen(heb hiervoor alleen GTAIV half gespeeld,wel leuk ,maar onwijs irritant met elke X opnieuw die intro missies spelen,na dood gaan enzo)

Hoe zit het met het geld,het lijkt dat elke speler apart geld heeft?

en die blauwe en rooie stippen op plattegrond,kan je daar elk moment op reageren?ik had nl 1 X dat ik naar zo`n blauwe stip ging en toen een explosie dood ging,ja fuck kost me weer geld en weet niet of ik de site/frend misssie(is het toch ofso)opnieuw kan spelen?

oja,klopt t ook dat je elke X opnieuw zo`n kogelvrij vest moet kopen,want ik had ze voor alle 3 de gasten gekocht,maar later zag ik dat ze geen van de 3 er nog 1 hebben,wtf

 

ahh me notificatie reactie stond verkeerd :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...