Jump to content
PrioX

Nieuwe Adversary Mode en Infernus Classic beschikbaar in GTA Online!


Een tijdje geleden konden we al melden dat er klassieke GTA voertuigen onderweg waren naar GTA Online. Vandaag heeft de eerste zijn bestemming bereikt. De Infernus Classic is beschikbaar! Ook krijgen we een nieuwe Adversary Mode voorgeschoteld, Resurrection. 

 

medium.58dab9375fcf3_InfernusClassic.jpg

 

Infernus Classic

Vanaf vandaag te koop: de Infernus Classic. Ga terug de tijd in met deze klassieke versie van de populaire Infernus. De Infernus Classic komt overeen met de Infernus uit de jaren 80. Vice City fans kunnen dus in stijl rondrijden. Voor $915.000 kan jij de trotse bezitter zijn van de Infernus Classic. 

 

medium.4af92889476fd6f2e523ba84697d6f4e0

 

Adversary Mode: Resurrection

Resurrection is de nieuwste Adversary Mode. Twee teams strijden tegen elkaar in een deathmatch. De bedoeling is om alle vijanden op hetzelfde moment af te maken, want zodra de vijand een teamgenoot dood komt een overleden vijand terug tot leven. Het team waarvan alle spelers tegelijkertijd dood zijn verliest, deze kunnen namelijk niet terug tot leven komen. 

 

Overigens krijg je op dit moment dubbel RP en GTA$ voor het spelen van deze nieuwe Adversary Mode.

 

Bron: Rockstar Newswire

 

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Weeral adversary modes, geeuw. Je plaat blijft hangen, Rockstar. Het terugbrengen van de classic cars vind ik daarentegen wel een goede zet. Al is het er voorlopig nog maar eén. Ik heb weinig op met dat futuristische gedoe.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

9 uur geleden, Big Boss zei:

Weeral adversary modes, geeuw. Je plaat blijft hangen, Rockstar. Het terugbrengen van de classic cars vind ik daarentegen wel een goede zet. Al is het er voorlopig nog maar eén. Ik heb weinig op met dat futuristische gedoe.

Als het goed is komt de classic turismo nog terug ook. maar wanneer dat kan van de week zijn maar ook over een maand ofzo.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

zodra de vijand een teamgenoot dood komt een overleden vijand terug tot leven .

Wat heeft dit nu in godsnaam met Grand Thieft Auto te maken ??? Grote AUTO diefstal en je moet mensen neerknallen en die kunnen weer tot leven komen. Echt waar gaan ze heen? Het allerenige waar ik als nog plezier aan beleef in GTA is het open vrij kunnen rondlopen en rijden over heel de map. Ben al jaren vertrouwt met GTA maar sinds dat Online gebeuren en hun update modes gaan ze echt de verkeerde toer op !

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

vanaf gta3 is het al lang niet meer alleen maar auto's jatten zou ook saai zijn ook. ok die adversary modes speel ik ook niet. ik  blijf gewoon bezig met me ceo en bikerclub. en daar red ik het wel mee.  de auto's zijn best leuk die erbij komen

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...