GTAGames.nl
Log in om dit te volgen  
Volgers 0
KaiSkillzz

Mededelingen

5 berichten in dit onderwerp

Mededelingen

In dit topic zullen belangrijke mededelingen m.b.t. The Criminal Legends geplaatst worden.

Denk aan veranderingen, ondernemingen of incidenten binnen de crew.

mededeling.png.d62cfa89cf3e935156cfd4c9729f8bdd.png

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites
GTAGames.nl

Vanaf deze week hebben we een officiële website! Op deze website vind je alles over The Criminal Legends. Foto's, nieuwtjes en zelfs de geschiedenis van TCL en hoe het allemaal is begonnen! Wacht niet langer en kom kijken. Oh, en vergeet niet wat leuks achter te laten in ons gastenboek! ;)

Https://thecriminallegends.jimdo.com

Bewerkt: door Danger_dog_guy_7
Website

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

De comissioners @Votair en @KaiSkillzz⁩ hebben bij mij aangegeven dat ze het comissioner zijn niet meer hun ding vonden en er geen lol meer in zagen. Dit is nou al 2 maandjes gaande en er is lang over nagedacht hoe we dit op konden lossen. Want mochten ze weg gaan, wie vervangt ze dan? Als leider wil je goede comissioners met goede adviezen en tips om het leiderschap te verlichten en samen goede en leuke activiteiten en sfeer neer te zetten.

Gisteren avond is toen het besluit gekomen bij mij. Votair en Kai zullen hun taak als comissioner neerleggen en dragen deze over aan 3 nieuwe potentiële comissioners waarvan ik denk dat ze mij kunnen geven wat ik zoek. Wie dat zijn? Laten we ze ff in de shine zetten:

@sabinee1995 veteraan van de crew en soms stiekem toch advies bron voor persoonlijke dingen. Sabine helpt wanneer ik het vraag en is begin dit jaar zelfs persoonlijk naar me toe gekomen omdat het, laten we zeggen, minder ging. Je hebt lang moeten wachten, maar je promotie is er. Welkom als comissioner!

@coolguynl:⁩ als je coolguy zegt zeg je gta online. Coolguy is altijd in voor gta, de meesten natuurlijk, maar hij is het meest actief. Hij heeft er lol in, houd ervan om z'n mening te delen en stelt soms al eens ideeën voor waar mijn aandacht door getrokken word. Ook in Coolguy zie ik een goede comissioner en verwelkom hem dus ook binnen de leiding!

Last but not least @DDT Dorus. Ook Dorus is al lang een lid van deze crew en zeker niet de minste. Dorus speelt al vanaf de oertijd met PlayStation 3 met de crew mee en is altijd positief aanwezig. Door zijn volwassen houding en fijne manier van mee doen zie ik in hem ook een goede advies gever!

Dit zijn ze, de 3 nieuwe comissioners! Welkom in de leiding. Kai en Votair zullen nu plek ruilen met Dorus en Coolguy, maar wie krijgt Sabine's plek?

De gene die gepromoveerd word en het in mijn ogen wel verdient heeft is Rico2LWD. Goed actief binnen de crew, bijna altijd online als Coolguy er is en altijd positief aanwezig. 

Allemaal gefeliciteerd met jullie promotie en Kai en Votair, bedankt voor jullie hulp! De nieuwe comissioners zullen laten zien dat ze het minstens zo goed kunnen. ;)

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Hallo allemaal,

We hebben van de leiding iets nieuws verzonnen wat jullie vast wel leuk vinden. Wat hebben we nou verzonnen? Een nieuw concept genaamd 'Crew Events'.

Wat houd dit in?
Crew events zijn game avondjes zoals een special, maar dan kleiner. Wanneer er even geen activiteiten op de planning staan kan er vanuit de leiding een event georganiseerd worden. Op deze manier willen we de activiteit een beetje tot stand houden en er voor zorgen dat er geen stiltes vallen. 

Bezoekersaantal
De crew events zijn voor maximaal 8 bezoekers bestemd. Waarom dan? Omdat we de meetings en dergelijke niet in de schaduw willen zetten van de events. Meetings staan op nummer 1, en dit is puur om gaten op te vullen zodat de activiteit op peil blijft en mensen die een meeting gemist hebben alsnog een activiteit kunnen bijwonen. 

Jobs
De 8 speler limiet heeft ook te maken met de jobs. Omdat we bij meetings en specials altijd jobs van boven de 8 personen spelen, willen we nu meer aandacht geven aan de jobs voor maximaal 8 man. Zo krijg je jobs voorgeschoteld die je waarschijnlijk nog niet (vaak) gespeeld zal hebben. Er is hier ook meer variatie in. Wanneer je jobs in gedachte hebt die jij zeker de moeite waard vind om te spelen kan je deze altijd voorstellen aan de leiding om mee te nemen in zo'n avondje!

Verdere info
Deze events hebben geen thema. Er is dus geen voorprogramma en je hoeft geen speciale outfit aan te trekken. Het zal altijd een playlist zijn van 6 tot 8 jobs. Het kan voorkomen dat we een avondje jobs gaan doen waar dubbel geld $$$ op valt, dus dan is het extra lekker om mee te doen.

Deze events zullen net als meetings om 19:30 of 20:00 starten, ze hoeven niet altijd op vrijdagavond plaats te vinden. We gaan deze events zoveel mogelijk proberen te plannen wanneer er lege gaten in de agenda vallen, maar of dit maandelijks zal zijn is niet te zeggen. Buiten dit hebben we natuurlijk nog altijd de meetings, specials en de Rocket League avondjes.

TCLcrewevents.thumb.png.b5899e1a7dae8f77bf12fd501a4c5388.png

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Yoo. Nu het meeting seizoen van 2017 - 2018 weer is afgelopen, is het tijd voor de jaarlijkse crew enquête. In deze enquête kan je je mening geven over hoe je je lidmaatschap bij The Criminal Legends ervaart. Met de info die jij ons geeft kunnen we kijken hoe we je ervaring met de crew nog beter kunnen maken! Het invullen van deze enquête duurt niet lang, maar we vinden het fijn als je de tijd neemt om een zo eerlijk mogelijk antwoord in te vullen. Succes met het invullen van de enquête, als iets niet lukt of je zit ergens vast, stuur gelijk een bericht! Bij voorbaat dank. ;)

http://www.enquetemaken.be/toonenquete.php?id=344496

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites
Guest
Dit onderwerp is gesloten.
Log in om dit te volgen  
Volgers 0

• Recent actief   0 leden

Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.