Jump to content

[Xbox One] Problemen met 6 cars garages


GTAKevin023

Recommended Posts

Hallo allemaal,

 

Ik speel GTA Online op de Xbox One.

Ik heb al bijna 2 weken lang last van een bug in mijn 6 car garage van safehouse 4401 Procopio Dr. Ik kan niet meer instappen in mijn auto's als ik rondloop in die garage. Ik kan wel gewoon de auto's gebruiken door de mechanic te bellen. Ik heb hiervoor contact opgenomen met Rockstar en veel mensen van support hebben mij gemaild met vragen en oplossingen die niet hielpen, zoals:

 

1. Profiel en GTA V van mijn Xbox One verwijderd, Xbox tijdje uitgelaten, en toen weer mijn Xbox profiel opnieuw gedownload en GTA V geinstalleerd met alle updates.

 

2. System cache verwijderd.

 

Nu heeft dat allemaal niet gewerkt. Ook was het behoorlijk lastig om te communiceren met Rockstar. Mijn Engels is niet zo heel best maar niet zo slecht om elke keer aan mij dezelfde vragen te stellen. Ik denk dat, omdat het elke keer een andere medewerker van Rockstar was, er wel 3x is gevraagd aan mij wat het probleem nou precies was en waren ze er eerst van overtuigd dat ik mijn garage zelf in in kon. Terwijl ik duidelijk had verteld dat ik in mijn garage gewoon simpelweg mijn auto's niet in kan. Ook heb ik aan hun verteld dat het probleem waarschijnlijk bij alle 6 car garages aanwezig was in mijn GTA V en dat bij alle auto's van het spel voorkwam. Dus of ik nou een personal car in de garage zette of een auto van de straat. 

 

Ik heb ook al wat dingetjes zelf gedaan waarvan ik dacht dat het misschien zou helpen maar dat is ook niet gelukt. Dat zijn:

 

1. Auto's uit de garage gehaald (Via mechanic) en nieuwe erin gezet. Ook toen kon ik niet instappen.

 

2. Van safehouse en garage gewisseld. Ook dat hielp niet waardoor het probleem bij alle 6 car garages zijn en niet alleen bij 4401 Procopio Dr.

 

Heeft iemand van jullie nog tips voor mij?

 

Groetjes Kevin. :D

 

 

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...