Jump to content

Zal er LCS op de pc ooit verschijnen?


Koekske

Recommended Posts

2 uur geleden, Sir_Ballas zei:

Op het moment niet volgens mij. Ik weet wel dat er mensen bezig zijn (of waren) Vice City Stories te converteren naar PC als mod voor San Andreas.

Ik vermoed dat daar ook niet veel meer van terecht gaat komen als ze al niet gestopt zijn. Vice City of Liberty City naar de nieuwste engine (GTA V) brengen kan je waarschijnlijk veel meer aandacht mee trekken.

 

Ik had gehoopt dat ze met het 10-jarig bestaan LCS/VCS naar de mobiele platformen hadden geport, zoals ze met III, VC en SA hebben gedaan. Bijna iedereen heeft wel een iOS/Android-telefoon of zelfs tablet.

Link to comment
Delen op andere websites

1 uur geleden, Thundercover zei:

Ik vermoed dat daar ook niet veel meer van terecht gaat komen als ze al niet gestopt zijn. Vice City of Liberty City naar de nieuwste engine (GTA V) brengen kan je waarschijnlijk veel meer aandacht mee trekken.

 

Ik had gehoopt dat ze met het 10-jarig bestaan LCS/VCS naar de mobiele platformen hadden geport, zoals ze met III, VC en SA hebben gedaan. Bijna iedereen heeft wel een iOS/Android-telefoon of zelfs tablet.

LCS is al geport ;)

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.rockstargames.gtalcs

https://itunes.apple.com/us/app/grand-theft-auto-liberty-city-stories/id1061802598?mt=8

Bewerkt: door sanderth
Link to comment
Delen op andere websites

2 uur geleden, Thundercover zei:

Ik had gehoopt dat ze met het 10-jarig bestaan LCS/VCS naar de mobiele platformen hadden geport, zoals ze met III, VC en SA hebben gedaan. Bijna iedereen heeft wel een iOS/Android-telefoon of zelfs tablet.

Mobiele platformen doen de spellen geen eer aan. Misschien daarom ook dat deze twee spellen (en bij uitbreiding Advance en Chinatown Wars) nooit echt van de grond zijn gekomen. Het zal misschien aan mij liggen en het kan enigszins hooghartig overkomen maar ik vind "gamen" op een mobiele telefoon echt iets voor plebs. Zeker in het geval van GTA wordt de helft van je scherm al in beslag genomen door de controls en je vette vingers. Tuurlijk speel ik zelf ook wel eens een onnozel spelletje op m'n smartphone als ik echt niks anders te doen heb maar voor het serieuzere werk gebruik ik gewoon m'n PC.

Link to comment
Delen op andere websites

2 minuten geleden, Big Boss zei:

Mobiele platformen doen de spellen geen eer aan. Misschien daarom ook dat deze twee spellen (en bij uitbreiding Advance en Chinatown Wars) nooit echt van de grond zijn gekomen. Het zal misschien aan mij liggen en het kan enigszins hooghartig overkomen maar ik vind "gamen" op een mobiele telefoon echt iets voor plebs. Zeker in het geval van GTA wordt de helft van je scherm al in beslag genomen door de controls en je vette vingers. Tuurlijk speel ik zelf ook wel eens een onnozel spelletje op m'n smartphone als ik echt niks anders te doen heb maar voor het serieuzere werk gebruik ik gewoon m'n PC.

True gamen opmobiel is echt onhandig echt gamen doe je op een pc

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...