Jump to content

HELP diverse/lots of shit


XiaoYaoYou

Recommended Posts

pfff,kan wel wat HELP gebruiken

1-klopt het dat je alleen met de Letters of vraagtekens e.d. kan reageren waarvan de kleur overeen komt met de kleur v.d. speler?(ik sta vaak voor JL ergens zelf met dezelfde kleur)

2-IK kan moeilijk/geld verdienen met Trevor,krijg ook geen missies meer,kan wel vliegen en met buggie rijden,maar verder niks,en ik dacht ooit een bericht te hebben gekregen"ga naar Flyschool"voor lessen ofso,maar als ik daar heenga krijg ik de Juten achter me an

3-wat betekenen de nrs.die staan bij de plaatjes vd 3 personages als je gaat switchen.

4-wat moet je precies met die rode en blauwe stippen doen,soms krijg ik een missie maar ik heb ook wel is gehad dat ik bij aankomst van zo`n blauwe stip een BOM afging en RIP,wtf en kan je het dan later nog opnieuw spelen of niet?en met die rode stippen is meestal een overvaller maar als ik die dood rijd ofso gebeurd er niks

Link to comment
Delen op andere websites

 

1 Ja, je kan sommige missies alleen starten met een bepaald karakter. Als je een missie met meerdere karakters kan starten dan verschijnt de marker ook als je met een ander personage speelt.

 

2 Dat SMSje om naar de vliegschool te gaan is waarschijnlijk voor Michael. Wat i de laatste missie die hebt voltooid? Dit kan je zien in het pausemenu onder Game > Replay Missions.

 

3 Dit zijn het aantal openstaande verhaalmissies en Strangers and Freaks missies voor dat personage.

 

4 Die blauwe stippen zijn Random events; willekeurige gebeurtenissen om de game wat te laten leven. Dit kan uiteenlopen van geldwagens welke je kan overvallen tot kleine missietjes zoals iemand redden die net is bedolven onder een lading pijpen. Een knipperende rood/blauwe stip is een overvaller die net iemand zijn portemonnee of fiets heeft gestolen en dan is aan jou de keus of dat je hem laat gaan of omlegt. Als je hem omlegt, dan kan je de gestolen portemonnee of fiets houden of teruggeven aan de eigenaar en een kleine beloning krijgen.

 

Hopelijk helpt dit je een beetje. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Op 19-4-2017 om 10:34, Tommie59 zei:

 

1 Ja, je kan sommige missies alleen starten met een bepaald karakter. Als je een missie met meerdere karakters kan starten dan verschijnt de marker ook als je met een ander personage speelt.

 

2 Dat SMSje om naar de vliegschool te gaan is waarschijnlijk voor Michael. Wat i de laatste missie die hebt voltooid? Dit kan je zien in het pausemenu onder Game > Replay Missions.

 

3 Dit zijn het aantal openstaande verhaalmissies en Strangers and Freaks missies voor dat personage.

 

4 Die blauwe stippen zijn Random events; willekeurige gebeurtenissen om de game wat te laten leven. Dit kan uiteenlopen van geldwagens welke je kan overvallen tot kleine missietjes zoals iemand redden die net is bedolven onder een lading pijpen. Een knipperende rood/blauwe stip is een overvaller die net iemand zijn portemonnee of fiets heeft gestolen en dan is aan jou de keus of dat je hem laat gaan of omlegt. Als je hem omlegt, dan kan je de gestolen portemonnee of fiets houden of teruggeven aan de eigenaar en een kleine beloning krijgen.

 

Hopelijk helpt dit je een beetje. :)

ja bedankt :cya:,ps kreeg weer geen email notificatie van dit bericht/forum,raar want ik heb t wel op "AAN"staan :?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...