Jump to content
PrioX

GTA Online: Tiny Racers vanaf 25 april beschikbaar!


Altijd al het klassieke GTA gevoel willen ervaren in GTA Online? Vanaf dinsdag 25 april is dit mogelijk. Rockstar introduceert dan 'Tiny Racers', een nieuw soort stunt races die de camera in 'top-down-view' plaatst waardoor je de races van bovenaf ervaart. Er is ook nog een leuke twist aanwezig. Spelers kunnen elkaar namelijk uitschakelen met unieke power-ups die over de baan verspreid liggen. 

 

 

Vandaag zijn er ook nog wat bonussen en kortingen beschikbaar. Verdien 50% extra op wietverkopen via de Biker Warehouses. Daarnaast krijg je 50% korting op Weed Farm Businesses, Business Upgrades en de Green Tire Smoke in de Los Santos Customs.

 

Bron: Rockstar Newswire

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Weer een puike trailer, qua inhoud van de update zelf wat minder. Het begint nu een beetje op Mario te lijken alleen dan naar top down. Ze gaan met dat laatste wel terug naar hun roots. Toch snap ik nog steeds niet helemaal wat die gedachte achter de race updates is, het blijft Grand Theft Auto, waarom zoveel gebaseerd op racen? 

 

Ook ik sluit mij aan bij Platypus en Joriz, we zijn inmiddels alweer geruime tijd verder sinds het laatste nieuws over RDR 2. Mochten ze die deadline halen vind ik het raar dat we niet al meer te horen hebben gekregen. 

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Tja, het is wel grappig maar het voegt niet echt iets toe. Ik ben het wel eens met @ERRWINS dat het lijkt alsof de ideeën op zijn.  En ook zeker ook met de anderen; laten we hopen dat Rockstar snel met een mooie mededeling komt mbt een volgende game. GTA V en Online zijn er tenslotte ook alweer 3,5 jaar.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Als GTA 6 in 2018 zou uitkomen, zouden we toch al hier en daar een klein ietsje moeten te zien krijgen? Het enige wat ik op internet vindt over GTA 6 zijn wilde "gokken", nooit iets concreets. Zou mooi zijn een super map met alle vorige GTA mappen dus in 1 grote aansluiting :) . De mappen hebben ze al, enige wat ze moeten doen is verfijnen en ze samenvoegen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...