Jump to content
  • Sign Up
GTAGames.nl
Sign in to follow this  
Nyltje

Postcount

Recommended Posts

Nyltje

Waar kan ik het aantal posts zien van iemand?

Ik kan het niet zien als ik met m'n muis over een naam ga of op een profielpagina.

Ezra24rct3

Nou: niet.... :7

Er was een tijdje geleden nog een heel topic over. Kan het alleen nu ff niet vinden.

Edited by Ezra24rct3

Bassieboy35

De postcount is er inderdaad niet meer. Sinds de nieuwe update was de 'postcount' niet meer enkel gerelateerd aan posts maar ook aan andere bijdragen. Het systeem was daardoor vrij snel uitgebalanceerd en van geen toegevoegde waarde. 

Dexist

Nu vraag ik mij af of de blips onder je naam het aantal post dan ook nog wel goed weergeeft :puh: 

(maar volgens mij had ik er ook 7 voor de forumupdate dus zal vast kloppen) 

Phoenyxar
4 uur geleden, Dexist zei:

Nu vraag ik mij af of de blips onder je naam het aantal post dan ook nog wel goed weergeeft :puh: 

Dat doen ze inderdaad.

5 uur geleden, Bassieboy35 zei:

Het systeem was daardoor vrij snel uitgebalanceerd en van geen toegevoegde waarde. 

Ik vond het nochtans erg interessant om zien, dus "geen" is wellicht wat overdreven.

Guardian1980
20 uur geleden, Nyltje zei:

Waar kan ik het aantal posts zien van iemand?

Ga naar het betreffende profiel van iemand. Vervolgens klik je op Activiteit weergeven (rechts in het scherm). Onder Alle activiteit kies je dan de optie Berichten. In jouw geval staat er nu 1 van 270. Dat betekent dat je 269 volledige pagina's heb van 25 posts per pagina, plus nog een x-aantal posts op pagina 270. You do the math.

.Sharingan

Is het helpdocument waar de user title's instaan met de benodigde post aantallen erbij ook nog ergens te vinden? Ik heb geprobeerd te zoeken maar kon het niet vinden.

.Sharingan
Op 4/30/2017 om 00:34, .Sharingan zei:

Is het helpdocument waar de user title's instaan met de benodigde post aantallen erbij ook nog ergens te vinden? Ik heb geprobeerd te zoeken maar kon het niet vinden.

Kleine bump. Maar is dit document nog ergens in te zien?

Phoenyxar

Ik heb er toen je er om vroeg ook achter zitten zoeken en niet gevonden. Ik kan me voorstellen dat de info (in welke vorm dan ook) nog bestaat, maar dat de doorverwijslink er met een update is uitgevallen.

Foreigner97

Ik geloof dat dat altijd bij de FAQ stond. Ik heb geprobeerd dat op te zoeken met de Wayback Machine, maar vooralsnog zonder succes. Misschien zie ik domweg iets over het hoofd en/of is er iemand die daar wel in slaagt, of anders is er misschien wel iemand van de system-crew (@Thundercover wellicht?) die sowieso nog toegang heeft tot de betreffende pagina. Of heeft @Joriz die data ergens nog wellicht, van vroeger of zo?

@Tommie59 goed werk! :tu: 

.Sharingan
5 uur geleden, Tommie59 zei:

Ik had toevallig de helponderwerpen link nog in mijn bladwijzers staan. Als je die url invoert  komt ie naar boven. :) 

https://web.archive.org/web/20161230121502/http://www.gtaforum.nl/index.php?app=core&module=help&do=01&HID=22

@.Sharingan, @Phoenyxar, @Foreigner97

_O_

Ik heb een tijd geleden geprobeerd te zoeken met dezelfde website maar niets gevonden. Dank Tommie :)

Thundercover

De meeste helppagina's zijn met de laatste update verdwenen (heb nog niet in de database gekeken of ze ook daadwerkelijk weg zijn). In de instellingen hebben we natuurlijk nog een lijst, maar ik zie dat je al een goed alternatief hebt gevonden. :-) 

Nyltje
Op 4-11-2017 om 22:18, Thundercover zei:

De meeste helppagina's zijn met de laatste update verdwenen (heb nog niet in de database gekeken of ze ook daadwerkelijk weg zijn). In de instellingen hebben we natuurlijk nog een lijst, maar ik zie dat je al een goed alternatief hebt gevonden. :-) 

Op m'n oude pc had ik een bladwijzer naar de help pagina. :puh: (hij was altijd moeilijk te vinden) Dan zou ik daar eens op moeten kijken, misschien dat ik die pagina nog kan vinden.