Jump to content

[AFGELAST] [PS4] FIFA 17 Sterrencompetitie - Hoofdtopic


Votair

Recommended Posts

  • Reacties 71
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • LionOfHolland

    20

  • Votair

    13

  • JasonStatham

    11

  • aron24

    10

  • 2 weken later...

Beste deelnemers,

 

Tot mijn spijt moet ik mededelen dat de directie heeft besloten het toernooi per direct te beëindigen. Dit lijkt ons na ruim 3 weken waarin geen enkel potje is gespeeld de beste keuze. De momentum is er vanaf, het goede weer zal alleen beter worden en over iets meer dan 2 weken lig ik met een cocktail in Palma de Mallorca en zo zullen velen van jullie er vast ook vandoor gaan deze komende vakantie.

 

Dank aan @LionOfHolland voor het tonen van initiatief door het vroegtijdig uitspelen van al zijn partijen; een middelvinger aan de rest voor het verspillen van onze tijd* :)

 

Wellicht dat we het in aanloop naar FIFA 18 nog een keer proberen met een nieuw toernooitje.

De directie, Votair en FrankyFourFingers :cya:

 

*Gelieve deze laatste opmerking met een korreltje zout te nemen XOXO de directie

Link to comment
Delen op andere websites

12 uur geleden, FrankyFourFingers zei:

een middelvinger aan de rest voor het verspillen van onze tijd :)

:7 Wel heel erg triest dit he.. Als je iets organiseert kan je dit verwachten. Als je er niet tegen kan; hou dan op met organiseren en ga wat anders doen met je leven. Voor iemand met een voorbeeldfunctie is dit diep en diep triest.

 

Hoop dat je binnenkort gaat genieten van je leven.

Link to comment
Delen op andere websites

1 uur geleden, Visser23 zei:

:7 Wel heel erg triest dit he.. Als je iets organiseert kan je dit verwachten. Als je er niet tegen kan; hou dan op met organiseren en ga wat anders doen met je leven. Voor iemand met een voorbeeldfunctie is dit diep en diep triest.

 

Hoop dat je binnenkort gaat genieten van je leven.

Nou, nou lieverd toch.. Er is er eentje op zijn teentjes getrapt. Bij deze een asterisk toegevoegd aan de mededeling en mijn oprechte excuses voor eventuele misverstanden :)

En verder staat mijn ellendig leven vol misère alsook mijn "voorbeeldfunctie" hier buiten kijf :t

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...