Jump to content
Bassieboy35

Fanmade Red Dead Redemption 2 music theme!


We zijn inmiddels alweer meer dan een half jaar verder nadat de trailer voor Red Ded Redemption 2 is uitgekomen. Nog steeds is het met smart wachten op het volgende nieuws omtrent de game, maar tot nu toe lijkt daar geen spoor van te bekennen. In juni komt de E3 er weer aan, dus wellicht dat dat weer wat met zich meebrengt. Tot die tijd moeten we afwachten én muziek luisteren. De getalenteerde SquidPhysics heeft met zijn inspiratie een geheel eigen Red Ded Redemption 2 thema nummer gemaakt. Hoe dat klinkt hoor je hieronder. Mij sprak het in ieder geval echt aan en het haalt de Red Ded Redemption herinneringen naar boven.

 

 

 

 

Bron: SquidPhysics YouTube

 

 

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Op 2017-5-3 om 21:59, Bassieboy35 zei:

Mij sprak het in ieder geval echt aan en het haalt de Red Ded Redemption herinneringen naar boven.

Tja, als je een deuntje bedenkt dat wel heel erg op de kenmerkende muziek uit RDR lijkt, dan is het niet gek dat het bepaalde herinneringen naar boven brengt. En ik moet toegeven hoor, dat ook ik spontaan zin krijg om die game te gaan spelen. 

 

Maar goed, we blijven wachten op wat komen gaat.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...