Jump to content

Op 8% in storymode en kom niet verder


Gerrit1985

Recommended Posts

Hoop dat iemand mij kan helpen.

 

Ik zit in story mode op 8% en kom niet meer verder. Krijg geen nieuwe missies meer alleen bij Franklin staat een 1 maar die missie kan ik nergens vinden.

Laatste missie was dat je op het laatst een auto in het ravijn duwt met travor micheal en franklin. Na deze missie ging ook de aftiteling lopen alsof het spel uitgespeeld is. Daarna heb ik met travor nog 2 missie's kunnen doen rampage en dat je een busje moet zoeken en terug moet brengen naar zijn huis voor zijn moeder.. ik ben nu al 2 dagen doeloos aan het rondrijden door los santos en er komt geen nieuwe missie.

 

Wie kan mij verder helpen?

Link to comment
Delen op andere websites

17 minuten geleden, Gerrit1985 zei:

Laatste missie was dat je op het laatst een auto in het ravijn duwt met travor micheal en franklin. Na deze missie ging ook de aftiteling lopen alsof het spel uitgespeeld is.

Dat klinkt inderdaad als één van de eindmissies, maar dat kan niet met een 8% storyline... heb je mogelijk meerdere savefiles?

Link to comment
Delen op andere websites

Je zou eens naar het missie-overzicht op WikiGTA kunnen kijken welke missies je al gedaan hebt, en welke je nog moet doen. Ik ben zelf onlangs met de game begonnen op de One, en zit na 10 missies op 8%, dus wat dat betreft ga ik mee met de heren boven mij.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is gelukt had idd meerdere savefiles.

kon er niet echt wijzer uit worden maar heb de missies dus al uitgespeeld vond het al vreemd . Ben al best lang bezig en dan pas op 8% ... bedankt voor de info

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...