Jump to content

[VI] Politieke Contest - Verkiezingsweek 2


Bassieboy35

Probleemaanpak  

9 leden hebben gestemd

  1. 1. Wie heeft de beste probleemaanpak?

    • Ovando Unity Party
      6
    • Via Eendracht Naar Verbetering
      3


Recommended Posts

large.58fc8ac395a56_PolitiekeContest.jpg

 

De eerste stemweek zit er inmiddels op. Tijd voor de tweede ronde waarin de partijen een oplossing voor twee problemen moeten bedenken. Helaas moet ik mededelen dat partij 1, Vice Girls door gebrek aan tijd de handdoek in de ring heeft gegooid. Erg jammer natuurlijk, maar ondanks dat bedankt voor jullie deelname! Dan blijven Ovando Unity Party en Via Eendracht Naar Verbetering nog over om de politieke leiders van San Domingo te worden.

 

Hier hun oplossingen voor het probleem van de toeristenstroom. De laatste oplossing wordt aan het einde van de contest bekend gemaakt.:

 

Ovando Unity Party:

Spoiler

Pl.png

T.png.12a44e111a9f5d848523fbb32c210c9d[1].png

PD.pngPA.png.08fbea5f898b4734804c68cc5bb0a117[1].png

 

Via Eendracht Naar Verbetering:

Spoiler

We leggen een ondergrondse rechtstreekse metrolijn zonder tussenstops aan tussen het vliegveld Miramar en het centrum van de stad. Dit verkort de reistijd enorm. Bijkomend voordeel van deze lijn is dat wanneer het gebied rondom Miramar verder wordt ontwikkeld (denk aan woningbouw) dat er dan al een snelle lijn ligt tussen dit gebied en het centrum van de stad.

 

 

Stemmen kan tot en met maandag 22 mei 12:00!

Link to comment
Delen op andere websites

@besluit partij 1: Goed werk Bas. :tu:


 

Ik moet zeggen, heren van de Ovando Unity Party; wat een topwerk :D Echt GTA-style....ge-ni-aal :schater:

 

Hebben jullie al contact gehad met R* ? Deze partij lijkt me perfect als GTA-lore.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...