GTAGames.nl
PrioX

updated: 16/10
GTA Online: Wekelijkse Updates & Aanbiedingen

49 berichten in dit onderwerp

Héééél véééél kortingen! Zie de beginpost. :)

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites
GTAGames.nl

De bonussen en kortingen van deze week staan online in de hoofdpost! :) 

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

De bonussen en kortingen zijn weer bijgewerkt. Het artikel over de wekelijkse GTA Online update volgt. :) 

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Bonussen en kortingen staan online! 

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Bonussen en kortingen voor deze week staan in de hoofdpost! :) 

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

De bonussen en kortingen voor deze week staan online! 

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Een nieuwe week, een nieuwe lijst aan bonussen en kortingen. De hoofdpost is bijgewerkt! :) 

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

De actieve bonussen en kortingen staan in de hoofdpost beschreven! 

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

De bonussen en kortingen zijn bijgewerkt en staan zoals altijd in de hoofdpost. :) 

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

De actieve bonussen en kortingen staan nu vermeld in de hoofdpost. 

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

De bonussen en kortingen voor deze week staan beschreven in de hoofdpost. 

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Dit topic krijgt een grote update! De nieuwsschrijvers hebben ervoor gekozen om de kleine wekelijkse GTA Online updates in de toekomst ook in dit topic te vermelden. De wekelijkse updates zijn tegenwoordig vaak klein en om telkens uitgebreide artikelen te schrijven is daarvoor lastig. We willen de focus straks leggen op Red Dead Redemption 2 en Red Dead Online die ongetwijfeld veel tijd zullen eisen. Grote GTA Online updates of andere soort nieuwtjes krijgen uiteraard wel een eigen topic. 

In dit topic zullen vanaf nu dus de wekelijkse GTA Online updates beschreven worden, alsmede de bonussen en kortingen. Reageren is nu ook mogelijk in dit topic dus laat ons weten hoe je erover denkt zodat we eventueel iets kunnen aanpassen. :) De hoofdpost is inmiddels aangepast met de content van deze week. Rockstar Games heeft een nieuwe Adversary Mode toegevoegd; Sumo Remix. 

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Zou je dan niet een Red Heat Forum moeten oprichten? Ik kom hier omdat het GTA forum heet...

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites
30 minuten geleden, Wollongong zei:

Zou je dan niet een Red Heat Forum moeten oprichten? Ik kom hier omdat het GTA forum heet...

En dat kan toch nog steeds? We beweren nergens te stoppen met het GTA nieuws, dat zou een beetje gek staan. We hebben er alleen voor gekozen om de wekelijkse GTA Online updates wat anders aan te pakken omdat deze vaak toch niet zo inhoudelijk zijn waardoor de artikelen dat ook niet zijn. Red Dead Redemption 2 is straks de eerste nieuwe Rockstar-game in vijf jaar. We willen hierop inspelen zodat we wellicht wat nieuwe leden aantrekken. Het RDR-nieuws behandelen is daarom belangrijk. De volgende GTA zal nog wel eventjes wegblijven en dus moeten we het met andere games doen. :)  

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites
14 uur geleden, PrioX zei:

En dat kan toch nog steeds? We beweren nergens te stoppen met het GTA nieuws, dat zou een beetje gek staan. We hebben er alleen voor gekozen om de wekelijkse GTA Online updates wat anders aan te pakken omdat deze vaak toch niet zo inhoudelijk zijn waardoor de artikelen dat ook niet zijn. Red Dead Redemption 2 is straks de eerste nieuwe Rockstar-game in vijf jaar. We willen hierop inspelen zodat we wellicht wat nieuwe leden aantrekken. Het RDR-nieuws behandelen is daarom belangrijk. De volgende GTA zal nog wel eventjes wegblijven en dus moeten we het met andere games doen. :)  

Kan, ja. Maar het valt me al een tijdje op dat RDR hier steeds meer aandacht krijgt en dat dit toch ten koste gaat van GTA. En dan vraag ik me af...wat doe ik hier eigenlijk?

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om te kunnen reageren

Een account aanmaken

Registreer je voor een eigen account. Het is snel en makkelijk!

Nu registreren

Inloggen

Heb je al een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Recent actief   0 leden

Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.