Jump to content

Hoe begin jij je nieuwe SA savegame?


Dutchy3010

Recommended Posts

San Andreas is inmiddels al oud. Ik denk dat dit spel één van de meest uitgeplozen spellen ooit gemaakt is. Als je een nieuw spel start, zal dan -in tegenstelling tot de eerste paar keer - gelijk duidelijk zijn wat je "voordelen" zijn van het doen van bepaalde activiteiten, zoals de firefighter missies. Hebben jullie bepaalde "alternatieve" routes of gewoonten gedurende het spel dan het simpelweg "chronologisch" spelen van missies?

Link to comment
Delen op andere websites

Ikzelf speel meestal eerst alle missies uit voordat ik begin aan de zij-missies, Collectables, etc. Dit doen ik overigens bij alle spellen zo. Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik de zij-missies als firefighter of Paramedic nooit zo leuk vond. Ik heb dus nooit echt kunnen profiteren van de voordelen die eraan vast zaten. En nu ik het erover heb... Dat zou eigenlijk best leuk en handig zijn geweest, die voordelen. Maar alsnog zou het niks veranderen mocht ik het spel nog een keer opnieuw uitspelen. Ik blijf eerst alle missies doen, en dan de rest. :) 

 

Missies > Zij-missies > Collectables

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de gewoonte gekweekt om bij het vrijspelen van ieder nieuw gedeelte meteen alle collectebles te verzamelen voor een voorraadje wapens. Vooral in Los Santos is dit nuttig omdat de Ammu-Nation pas vrij laat open gaat. Bij de terugkeer naar Los Santos op het einde van het spel is het hebben van een voorraad molotov cocktails (niet te koop in Ammu-Nation) héél erg nuttig omdat je daarmee direct grote groepen gangmembers kan raken. Zijmissies doe ik doorgaans zodra deze beschikbaar komen of zodra ik een goed voertuig heb. Paramedic steevast bij het bereiken van Angel Pine (omdat alle patiënten dan in het dorp spawnen), Vigilante bij het uitspelen van de Flight School (vanwege de Hunter) en Firefighter in Las Venturas (vanwege de layout).

Link to comment
Delen op andere websites

Ik begin met "Big Smoke" en dan Paramedic, Vigilante, Firefighter en Burglary, dan doe ik de collectables in SF, LV en LS, dan de courier missies en daarna de stadium events. Als ik op 13,9% uitkom doe ik de story missies en bemachtig ik de speciale voertuigen.

 

Edit: Geen 13,9%, idk hoeveel precies maar het is in ieder geval een "starter save" waarbij geen safehouses gekocht zijn. (Die wil ik namelijk later dupen in "Monster")

Bewerkt: door VeryRealGirl
Link to comment
Delen op andere websites

9 uur geleden, Big Boss zei:

Ik heb de gewoonte gekweekt om bij het vrijspelen van ieder nieuw gedeelte meteen alle collectebles te verzamelen... ...en Firefighter in Las Venturas (vanwege de layout).

Ongeveer dezelfde manier als Big Boss hier (een gewoonte die ik heb overgenomen van Assassin's Creed spelen, met de uitzondering dat ik laatst Firefighter in LS heb gedaan. Burglary vind ik erg handig omdat ik nu eenmaal graag loop en fiets.

 

Maar voor het eind van het spel heb ik weinig routes aangezien ik het spel tegen dan wel echt beu ben.

Link to comment
Delen op andere websites

Allereerst op verschillende plaatsen in LS een MP5 halen, vervolgens alle missies tot en met Tagging up Turf, dan in en achter de Johnson House een spraycan pakken, alle tags overspuiten, en vervolgens verder met de rest van de missies. 

Link to comment
Delen op andere websites

Heb nooit echt een bepaalde voorkeur voor dingen die ik eerst wil doen. De zijmissies komen bij mij in principe op het laatst, of ik moet net in de gelegenheid zijn om het toch te doen. Met wapens pak ik bijvoorbeeld op wat ik tegen kom, maar ik doe eigenlijk zoveel mogelijk met de slechtste wapens om de beste wapens te bewaren voor een noodgeval. Eigenlijk wel gek, maar goed. :7 

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...