Jump to content
Bassieboy35

Red Dead Redemption 2 uitgesteld naar lente 2018!


medium.592347bf406d8_RDR6.jpg.e3180acff8

 

 

 

Red Dead Redemption 2 is uitgesteld. De game stond gepland om deze herfst uit te komen, maar deze datum is verzet naar de lente van volgend jaar. De reden hiervoor is dat Rockstar de kwaliteit wil garanderen die we van hen gewend zijn. Momenteel is die kwaliteit dus nog niet te behalen bij een release in dit jaar. De game zal dan in ieder geval uitgebracht worden voor de Xbox One en de PS4. Dit zal dan de eerste titel moeten zijn die direct gereleased wordt op de nieuwste generatie consoles. Verder liet Rockstar nog wat voorproefjes in de vorm van afbeeldingen voor ons achter en krijgen we als het goed is deze zomer meer over het spel te weten.

 

 

 

medium.592347c00608e_RDR5.jpg.e055a540de

medium.592347c0b140a_RDR4.jpg.cb3b203ba1

medium.592347c16aa86_RDR3.jpg.8996d877a2

medium.592347c24e80e_RDR2.jpg.a6dc41e8dd

medium.592347c2c8705_RDR1.jpg.cbd4ada137

 

 

Als het aan mij ligt beloven de foto's al veel goeds!

 

Bron: Rockstar Games Newswire

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Grappig, ik heb deze week de trailer opnieuw bekeken en besefte op het einde "Hey, dat is nog maar enkele maanden en we hebben al een tijd niets meer gehoord...?"

 

Het was dus ergens wel te verwachten, spijtig, dat zeker. (Wat het gat tussen RDR en RDR2 al minstens 8 jaar zal maken)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Het was te verwachten. Ze hebben ons nog niets laten zien en het spel zou binnen 6 maanden uitkomen. Ben een beetje teleurgesteld. Maar ik zou liegen als ik zou zeggen dat ik het niet zag aankomen. :-(

 

De screenshots zien er in ieder geval prachtig uit. 

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Jammer..

"..we are firm believers in delivering a game only when it is ready."

Maar liever een goed afgewerkt spel dan een een game die gepushed wordt om een deadline te halen. Bleek maar weer mooi met de laatste Mass Effect dat dat haast alleen verliezers oplevert.

 

Screenshots zien er wel vet uit. Onze/een gang lijkt te bestaan uit alleen roodharigen? :puh: Sowieso blij dat dual-wielding zo goed als zeker aanwezig is, heb ik altijd erg gemist in het eerste deeltje.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Tradities is Rockstar wel van. Een daarvan is uitstellen. :puh:

Hopelijk resulteert het vooral in een betere game en wordt wachten beloond.

 

Voor nu moet ik mij maar zien te vermaken met andere spellen, wat GTAV begin ik wel op uitgekeken te raken.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

1 uur geleden, Bassieboy35 zei:

Red Dead Redemption 2 is uitgesteld ... De reden hiervoor is dat Rockstar de kwaliteit wil garanderen die we van hen gewend zijn.

Dat ze de game uitstellen, dat is in ieder geval iets wat we van ze gewend zijn :7

Wellicht beter dat ze voortaan geen releasedata meer noemen, dat scheelt een hoop zure gezichten.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...