Jump to content
PrioX

Eerste details en screenshots van de Gunrunning DLC!


Goed nieuws voor GTA Online-fans die al een tijdje aan het wachten zijn op de eerst volgende grote update. Rockstar Games heeft zojuist de eerste informatie en screenshots vrijgegeven voor de GTA Online: Gunrunning update. De GTA Online: Gunrunning update focust zich op de illegale handel in wapens, en staat gepland voor juni 2017. 

 

medium.c302ac9d4bc734059ef2c05690e9b85b8

 

Verspreid over Blaine County zijn ondergrondse bunkers te vinden die je leiden naar grote hoofdkwartieren die gekocht en gevuld kunnen worden met militaire wapens en voertuigen. Uiteraard is er ook geld mee te verdienen. In Los Santos zijn er altijd wel wat figuren die maar al te graag een prijs neerleggen voor wat leuke nieuwe snufjes. Investeren is dus aangeraden en het welbekende VIP/CEO/Biker systeem zal uitgebreid worden.  

 

medium.6c1c2d14070879bbe02fc487f8e0af786

 

Blijf het nieuws op GTAGames volgen. Binnenkort komt er namelijk meer nieuws over ''zakelijke- en onderzoeksmogelijkheden'', over Mobile Operation Centers, een plek voor extreme wapen upgrades en customization, en uiteraard over de bewapende voertuigen. 

 

medium.064f1125e6b46f85eab11fd711153e15e

De Tampa krijgt een bewapende variant.

 

medium.c61d2908033f180d5f1bf5ee0240bcc1e

Een potje schieten op de schietbaan? Het kan in je bunker!

 

medium.baa67f0a70e08f7bccbfaff8ccb03aec4

De APC in een nieuw jasje!

 

medium.3b8ade01009945e2a56b6ca8c0905a248

De APC is op alles voorbereid, zelfs op water.

 

Bron: Rockstar Newswire

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Dit vind ik nou eens een update waar je wat aan hebt. Die nieuwe locaties zijn natuurlijk ideaal om een verhaal omheen te bouwen. Dat ze voertuigen gaan voorzien van al dat extra wapentuig vind ik wat teveel van het goede, maar overall een mooie update.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik ben het er ook wel mee eens dat dit soort updates niet helemaal bij GTA passen, en dan met name de voertuigen die ze erbij toevoegen. Ik vind persoonlijk dat er al genoeg gepantserde voertuigen rondrijden en extreme wapens aanwezig zijn. 

 

Het handelen in illegale wapens past dan wel weer in GTA, vind ik. In ieder geval leuk dat de APC uit The Ballad of Gay Tony terugkeert. :) 

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

illegale wapens prima. Maar die legervoertuigen is dikke onzin. Waarom richten ze zich niet meer op meer auto`s jatten. en dat soort dingen. Niet met die onzin beginnen. Deze update mag dus wel een streep doorheen !

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...