Jump to content

Van welke gang zou jij lid willen zijn?


PrioX

Recommended Posts

Thelostclubhuis2.jpg

 

De GTA-serie kent tientallen gangs met ieder hun eigen identiteit, bezigheden, leden en locaties. Van welke gang zou jij het liefst lid willen zijn in een GTA, of zelfs wel in het echte leven voor de criminelen onder ons :sigaar:, en waarom? Deel je mening in dit topic. 

 

Bekijk de volledige lijst met gangs op WikiGTA.

Link to comment
Delen op andere websites

Dan ga ik toch voor de The Lost Motorcycle Club. Vind het jammer dat deze verhaallijn niet langer is. Wat mij betreft had dit het hele GTA IV verhaal geweest. Echt een clubhuis waar iedereen samen komt, jezelf omhoog werken...misschien toch maar weer nieuw leven in blazen :D 

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals Dutchy al zegt is dat een gang waar je jezelf omhoog kan werken. Maar dat is ook omdat je het in GTA werkelijk mee kan maken, bij andere gangs moet je het inbeelden. Zelf sprak mij het gang leven in GTA IV wel aan. De hoge piefen van de families creëerden wel een aparte sfeer. Zelf had ik wel erg veel respect voor Jon Gravelli, als in dat ik er voor zou willen werken. De Gambetti familie gaat mijn keuze dus naar uit.

Link to comment
Delen op andere websites

Een bende als The Lost vind ik altijd wel leuk om te volgen, voornamelijk vanwege de kameraadschap. Dus nog een keer lid zijn van een motorbende lijkt me wel cool. Ook vind ik de families die lid zijn van The Commission in GTA IV wel leuk om te volgen. Dus zo'n maffiabende daar zou ik ook nog wel eens lid van willen zijn. Dat vond ik sowieso ook interessant in de wat oudere GTA's. 

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...