Jump to content

Naar welke album releases in 2017 kijk jij naar uit?


Michael

Recommended Posts

De titel zegt genoeg eigenlijk, naar welke album releases in 2017 kijk jij naar uit? Ik kijk persoonlijk erg uit naar Lana Del Rey's nieuwe album Lust for Life die eind Juli wordt uitgebracht, ze heeft in dat album samengewerkt met artiesten zoals Stevie Nicks, The Weeknd en Sean Ono Lennon. Van dat album is momenteel Lust for Life en Love uitgebracht als singles. Ik wacht ook nog op Melodrama van Lorde en Hopeless Fountain Kingdom van Halsey. Gelukkig worden die albums volgende maand al gereleased.

Bewerkt: door Asphyxiated
Link to comment
Delen op andere websites

Een heleboel albums waar ik in 2017 naar uitkeek zijn inmiddels al gereleased. Neem bijvoorbeeld de nieuwe platen van The Jesus And Mary Chain, Singapore Sling, The Underground Youth en Children of Alice.

 

Er staat echter nog wel een en ander op stapel, als het goed is. King Gizzard & The Lizard Wizard hebben nog een paar albums in petto, ik verwacht nog iets nieuws van Black Market Karma en het zou me niets verbazen als The Brian Jonestown Massacre ook nog iets uitbrengt. Een nieuwe plaat van de Nits is ook in de maak, maar ik verwacht dat we daarvoor tot volgend jaar moeten wachten.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kijk uit naar het nieuwe Death Grips album waar ze recentelijk een teaser van uitgebracht hebben, Quasarz van Shabazz Palaces, en Every Country's Song van Mogwai.

 

Als GZA dit jaar Dark Matter zou uitbrengen zou dat leuk zijn maar dat is nog onzeker.

Link to comment
Delen op andere websites

Ben wel benieuwd naar het nieuwe solo album van ex-pantera bassist Rex Brown. :) Ook brengt Stone Sour volgende maand hun nieuwe album Hydrograd uit, en ben ik benieuwd welke albums van de band Death gereissued gaan worden gezien ik die nog op vinyl wil hebben en ze lastig te krijgen zijn. Verder nog niet zoveel in het bijzonder gezien de meeste releases waar ik naar uit keek al uit zijn gekomen, zoals het nieuwe Mastodon album "Emperor of Sand" en Obituary's nieuwe plaat.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Hoewel Mastodon dit jaar al hun 7e album 'Emperor of Sand' heeft uitgebracht, heeft gitarist Brent Hinds het volgende album aangekondigd genaamd 'Cold Dark Place'. Waarschijnlijk komt deze volgende maand uit. Het is als het goed is volledig door Brent Hinds geschreven en is hij er aan begonnen tijdens hun vorige album 'Once More 'Round the Sun'. Ben heel benieuwd wat deze te bieden heeft. :) 

 

Mastodon-cold-dark-place.jpg?resize=700,

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...