Jump to content

Wat is beter, 2D of 3D?


Dexist

Heb je liever 2D of 3D films in de Bios  

16 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat kijk je liever?

    • 2D
      12
    • 3D
      2
    • Maakt mij niet uit.
      2


Recommended Posts

large.jpg

Het is nog steeds een 'trend' dat films tegenwoordig in 3D draaien. Wel is het zo dat, voor mijn gevoel althans, steeds vaker ook de 2D versie te zien is. 

 

Soms ontkom je er helaas niet aan en is er geen 2D versie van de film (of op vervelende tijden) te zien in de bios. Nou probeer ik altijd zo te plannen dat we juist wel naar de 2D versie gaan, vind ik toch fijner om naar kijken en heb je niet zo'n dom brilletje (voor mij dan een tweede :clown:) op je hoofd. 

 

Wat vinden jullie, kijk je liever 3D of 2D? En waarom? 

 

 

Link to comment
Delen op andere websites

3D-films kijken in de bioscoop is duurder, en de meeste regisseurs maken nauwelijks gebruik van de technologie, behalve dan 1 of 2 shots. De enige film die ik heb gezien waar 3D een echte meerwaarde vormde was Hugo. Bij de rest van de films is het toch vooraal een marketing gimmick.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat 3D wel degelijk een filmervaring kan verbeteren als het goed is geïmplementeerd. Helaas is dat niet waar in de meeste gevallen en probeer ik ze doorgaans te vermijden. Recente uitzonderingen: Lego Batman van het voorjaar en Doctor Stange van vorig najaar, dat was wel 3Dfest.

Link to comment
Delen op andere websites

14 minuten geleden, FrankyFourFingers zei:

Ik denk dat 3D wel degelijk een filmervaring kan verbeteren als het goed is geïmplementeerd. Helaas is dat niet waar in de meeste gevallen en probeer ik ze doorgaans te vermijden. Recente uitzonderingen: Lego Batman van het voorjaar en Doctor Stange van vorig najaar, dat was wel 3Dfest.

Doctor Strange is inderdaad een van de weinige films die tot zijn recht komt in 3D. Zo ook vond ik de (eerste?) film Avatar in 3D geweldig. Verder nog niet echt een andere film gezien die 3D echt goed gebruikte.

Link to comment
Delen op andere websites

Voor Films prefereer ik 2D boven 3D , zeker in bioscoop 

Daarintegen voor game`s niks anders dan 3D , laatste keer dat ik 2D een game heb gespeeld is jaren geleden

Scheelt ook dat je thuis een stuk meer kan aanpassen

Link to comment
Delen op andere websites

  • 10 maanden later...

Ik kijk zelf het liefst naar films in 2D. Ik vind het soms wel leuk om naar een film te kijken in 3D zoals 'Fantastic Beasts and Where to Find Them'. Ik heb zelf gelukkig geen klachten zoals hoofdpijn bij het kijken van een 3D film. Het is wel heel erg wennen als je een 3D film kijkt en dan opeens weer buiten de filmzaal staat. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...