Jump to content

Welke fotocamera gebruik jij?


Michael

Recommended Posts

Het laatste topic in dit subfora werd helaas in 2016 aangemaakt. Aangezien ik graag af en toe kiekjes schiet met mijn camera vind ik dat erg jammer, aangezien dit een van de plekken op het forum zou moeten zijn waar ik het liefst kom. Daarom heb ik besloten om dit topic aan te maken om te proberen om iets meer activiteit te krijgen in dit subfora. In ieder geval vroeg ik mij af welke fotocamera forumleden gebruiken? Persoonlijk gebruik ik een Panasonic Lumix FZ82. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb sinds oktober vorig jaar een Nikon D5300 gekocht. Hierbij heb ik naast de standaard AF-P 18-55mm kitlens ook een AF-P 50-300mm lens. Ik volgde al heel lang wat tutorial filmpjes op Youtube, vooral van Tony & Chelsea Northrup, maar ik ga dan binnenkort eindelijk naar een workshop fotografie in Maastricht, waar ik wegens tijdtekort nog steeds niet aan toe ben gekomen.

Ik heb helaas nog niet veel foto's op mijn pc gezet, maar hier alvast een voorproefje:

 

imageproxy.php?img=&key=5e221919bb22c91a

OjO09oD.jpg

Bewerkt: door JustDoIt.
Link to comment
Delen op andere websites

Een jaar of vier geleden heb ik een klein toestelletje van Nikon gekocht, type weet ik even niet uit mn hoofd. Dat was toen omdat m'n vrouw zwanger was, en ik vond dat we toch een fototoestel moesten hebben, omdat die kwaliteit toch wel beter is dan foto's van een mobieltje. Ik heb er een paar foto's mee gemaakt, verder grijp ik toch altijd naar m'n mobiel, een iPhone 5s. Komt denk ik toch door het gemak dat ik dat ding altijd bij me heb. Op vakantie wil ik het fototoestelletje nog wel meenemen, maar vaak blijft ie dan in de slaapkamer liggen, omdat ik geen zin heb om het mee te nemen. Waar ik later dan weer spijt van heb :puh: 

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...
  • 3 maanden later...
  • 2 maanden later...

Ik ben sinds begin dit jaar de trotse bezitter van een Olympus E-M10 Mark II. Daarbij zit een 14-150mm lens, met de cropfactor van 2 maakt dat dus een 28-300mm. Binnenkort maar eens een workshop natuurfotografie volgen, kan ik komend zomer op vakantie mooie foto's schieten!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
  • 3 weken later...

Ik gebruik nu mijn nieuwe LG V30. Daarnaast heb ik nog mijn oude Nokia lumia 1020, maar primair maak ik nu mijn foto's met mijn nieuwe telefoon. Beetje zelfde kwaliteit foto's, maar sneller ter plaatse :puh:

 

Ik heb daarnaast niet een speciale dslr / systeemcamera ofzo.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...