Jump to content

Niked

Recommended Posts

16143639_859398437496079_2963832611971480462_o-640x213.png.de4145035acd785173569c37373e7862.png

 

 

13 Reasons Why (stylized onscreen as Th1rteen R3asons Why) is an American drama-mystery web television series based on the 2007 novel Thirteen Reasons Why by Jay Asher and adapted by Brian Yorkey for Netflix.[2] The series revolves around a high school student, Clay Jensen, and his friend Hannah Baker, a girl who committed suicide after suffering a series of demoralizing circumstances brought on by select individuals at her school. A box of cassette tapes recorded by Hannah before her suicide details thirteen reasons why she ended her life.

 

Iemand hier die deze serie volgt? Zeer 'mooie' serie die zeker en vast de moeite waard is te bekijken. :) 

Het volgende seizoen staat gepland om in maart 2018 uit te komen. 

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Overrated serie imo. In het begin interessant, maar het trage tempo is op den duur verschrikkelijk.

 

En dat einde waarbij je amper iets te weten komt is gewoon om gek van te worden.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
Op 17-6-2017 om 17:33, MegaPilot zei:

Overrated serie imo. In het begin interessant, maar het trage tempo is op den duur verschrikkelijk.

  Inhoud verbergen

En dat einde waarbij je amper iets te weten komt is gewoon om gek van te worden.

 

Ik vond het zeker niet overrated, zit zeer goed in elkaar naar mijn idee. Traag vond ik het ook helemaal niet, dat zorgde ergens wel voor spanning en opbouw wat mij betreft. Wat betreft het einde ben ik het wel met je eens, maar dat is volgens mij vooral om ruimte te creëren voor een tweede seizoen... het boek schijnt een geslotener einde te hebben, maar helaas zijn ze wat betreft de serie dus voor commercie en een vervolg gevallen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat 13 Reasons Why echt een gevalletje hate it or love it is. Ik had samen met mijn zus de eerste 4 afleveringen achter mekaar gekeken en zij was er meteen weg van. Zij had de opeenvolgende dagen de rest gezien, terwijl ik na drie of vier keer nog een aflevering gekeken te hebben, niet meer verder ben gegaan. Kan wel een hoop punten opnoemen die mij echt tegen zaten, maar de show krijgt van mij wel dikke props voor het in gang zetten van gesprekken over zelfmoord onder jongeren.

 

Link to comment
Delen op andere websites

  • 10 maanden later...

Ik heb gisteren seizoen 2 uitgekeken, en ik vind het jammer dat deze serie het zoveelste slachtoffer is van de Hollywood-uitmelkerij. Seizoen 1 was nog goed, maar het 2de vond ik totaal overbodig. Het voegde totaal niks toe, sommige personages waren totaal nutteloos, de dialogen waren ondermaats,... En er komt volgend jaar een derde seizoen. :7 Waarom kunnen ze in Amerika hun series nooit in schoonheid eindigen in plaats van uit te melken?  :N

Link to comment
Delen op andere websites

19 minuten geleden, Platypus zei:

Ik heb gisteren seizoen 2 uitgekeken, en ik vind het jammer dat deze serie het zoveelste slachtoffer is van de Hollywood-uitmelkerij. Seizoen 1 was nog goed, maar het 2de vond ik totaal overbodig. Het voegde totaal niks toe, sommige personages waren totaal nutteloos, de dialogen waren ondermaats,... En er komt volgend jaar een derde seizoen. :7 Waarom kunnen ze in Amerika hun series nooit in schoonheid eindigen in plaats van uit te melken?  :N

Seizoen 2 was inderdaad vrij zwak. Ik hoop dat ze zich herpakken met seizoen 3.

Spoiler

Voornamelijk de keuze om Clay met Tyler te laten praten in de seizoensfinale was belachelijk uitgevoerd. Zelfs de experten in Beyond The Reasons zeiden dat dat het domste is wat je kunt doet als je voor zo'n situatie staat. 

 

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...