Jump to content

Praatradio is een toegevoegde waarde


PrioX

Praatradio is een toegevoegde waarde  

10 leden hebben gestemd

  1. 1. Praatradio is een toegevoegde waarde

    • Eens
      6
    • Oneens
      0
    • Anders...
      4


Recommended Posts

WKTTtalkradio.pngIntegrity20.png  Chatterbox.png

 

GTA heeft vaak een fantastische soundtrack. Door de jaren heen hebben we kennis gemaakt met tientallen radiozenders die ieder een eigen genre draait. Maar we hebben ook praatradio met zenders als Chatterbox FM, WCTR en Integrity 2.0. 

 

Maar voegen deze radiozenders iets toe volgens jouw mening? Of wissel je direct van radiozender om goede muziek te luisteren i.p.v. lange gesprekken te volgen? Deel je mening. :)

 

Ikzelf vind het altijd een twijfelgeval. In sommige gevallen is het wel grappig om naar te luisteren, bijvoorbeeld met hosts als Lazlow of Fernando Martinez. Maar normaal gesproken wissel ik gelijk van radiozender om wat muziek te luisteren. 

Link to comment
Delen op andere websites

Wel, ik luister er nauwelijks naar, hoewel ze op zich best wel amusant zijn om te analyseren, maar ze zijn vaak wel een vrij accurate parodie op de realiteit. De VS kent veel praatradiozenders en het zou vreemd zijn als ze niet aanwezig zouden zijn in de games. Er zijn maar weinig zaken waarvan ik zou zeggen dat ze in de games moeten zitten, maar dit maakt wel het totale beeld completer.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb eigenlijk alleen ooit naar WCTR geluisterd in SA, en daar zaten toch wel een hele hoop briljante stukjes tussen hoor :7

 

Gardening with maurice, I say you say, entertaining america, en de vele commercials. Heerlijk. 

Link to comment
Delen op andere websites

Als je niet naar de praatradio luistert dan mis je vaak kleine referenties naar de verhaallijn. Op WCTR bijvoorbeeld (GTA SA) hoor je soms Big Smoke, OG Log, Madd Dogg en The Truth. 'Tuurlijk is een degelijke kennis van het Engels wel een noodzaak wil je een beetje mee zijn met wat er gezegd wordt. Bijvoorbeeld hier vanaf 7:08.

 

 

Link to comment
Delen op andere websites

Altijd leuk om een dialoog op de radio te horen, maar in GTA verkies ik de goede muziek met one-liners er wel boven. Ik heb het zo af en toe geluisterd en de stukjes zijn zeker geniaal. Ook zoals Big Boss al zei heeft het soms wat nuttige informatie voor het verhaal. 

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb liever muziek, puur omdat m'n engels niet het beste is. 't Is niet extreem goed, maar ook niet extreem slecht. Tijdens het gamen moet ik voor moeilijke stukken toch wel concentreren op de radio om het te volgen. Meestal zitten er ook reclame's tussen de nummers door, dat vind ik al genoeg. Mij zou het niet veel uitmaken als ze het er uit zouden laten, omdat ik er toch al nooit naar luister.

Link to comment
Delen op andere websites

Op 2017-6-3 om 15:07, PrioX zei:

Ikzelf vind het altijd een twijfelgeval. In sommige gevallen is het wel grappig om naar te luisteren, bijvoorbeeld met hosts als Lazlow of Fernando Martinez. Maar normaal gesproken wissel ik gelijk van radiozender om wat muziek te luisteren.

Precies dit. Over het algemeen luister ik naar muziek, slechts een enkele keer blijf ik hangen bij een praatprogramma. Dan stop ik vaak met rijden, zodat ik het gesprek beter kan volgen. Moet ik niet in een achtervolging zitten natuurlijk :puh: 

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Kwam ik zojuist achter tijdens het spelen. Ik weet niet of meer mensen het wisten, maar blijkbaar is WCTR (het praat-radiostation) niet op de gehele map te beluisteren. Als ik het goed heb alleen echt in de stad, want toen ik de bergen voorbij vloog sprong de radio op een andere zender en was die uit de lijst verdwenen. :puh: 

Link to comment
Delen op andere websites

7 minuten geleden, Kratod zei:

Anders iets wat je als personage in het spel heb gedaan, zoals in LCY toen Tony's moeder over heb praate.

Dat zijn wel de leukste, als je ineens zelf onderwerp bent van zo'n radiofragment :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...