Jump to content

FIFA 18


JasonStatham

Recommended Posts

3 uur geleden, Dutchy3010 zei:

Ongelooflijk wat een geldklopperij. Dan koop je een game voor een toch wel zeer behoorlijke prijs en moet je nog extra geld wegleggen? :duh: 

? Ben je specifiek over FUT bezig of..? Als het over FUT gaat, ik heb met geen enkele euro uit te geven(maar wel heel veel tijd in te stoppen) in 17 echt een ziek team bij elkaar gespeeld.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

1 uur geleden, MegaPilot zei:

? Ben je specifiek over FUT bezig of..? Als het over FUT gaat, ik heb met geen enkele euro uit te geven(maar wel heel veel tijd in te stoppen) in 17 echt een ziek team bij elkaar gespeeld.

Dat bedoel ik, mijn grote probleem met dit soort dingen. Extra geld uitgeven, of onevenredig veel tijd besteden. En dan betaal je al vrij veel voor een game imo. Als je weinig tijd hebt om te gamen -zoals ik- zit er eigenlijk niets anders op dan extra te dokken, of minder "te wensen" te hebben. Wel knap dat je stug volgehouden hebt _O_

Link to comment
Delen op andere websites

29 minuten geleden, Dutchy3010 zei:

Dat bedoel ik, mijn grote probleem met dit soort dingen. Extra geld uitgeven, of onevenredig veel tijd besteden. En dan betaal je al vrij veel voor een game imo. Als je weinig tijd hebt om te gamen -zoals ik- zit er eigenlijk niets anders op dan extra te dokken, of minder "te wensen" te hebben. Wel knap dat je stug volgehouden hebt _O_

Klopt...Maar geloof me als ik zeg: zelfs met geld spenderen kom je er niet. Packluck doet er veel toe, je kan €1000 erin stoppen en nog steeds geen goede speler packen. Ik heb op een gans jaar tijd maar 1 speler van waarde gepacked, mijn hele vermogen(op een bepaald moment had ik 2 miljoen coins door een GANS jaar INTENSIEF te handelen) was dus grotendeels door te handelen. Is dat het waard? Fuck no. Je moet constant prijzen checken, op de hoogte blijven van de markt, constant investeren en verkopen, je moet met alles mee zijn. Het is het echt niet waard. En dan tegen het einde van FIFA 17 is er Team Of The Season, dan moet je een paar weken voor dat event wel verkopen, maar de meest interessante leagues zijn allemaal als laatste. Dus als je niet al je coins kwijt wil, moet je 2 maanden ongeveer met een kutteam spelen terwijl je een serieus vermogen op de bank hebt staan... :7 Ook niet ideaal..Anyways, het was eens leuk om zo'n ziek team te hebben, maar de moeite die ik erin gestopt heb, is het gewoon totaal niet waard. Ik heb het komende halfjaar niet veel tijd en twijfel zelfs om FIFA 18 te kopen(m'n Playstation Plus is ook verlopen trouwens)...

 

Anyways, dit is mijn team van 17:

2r2ov36.jpg

2exphys.jpg

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Op 24-9-2017 om 22:13, KaiSkillzz zei:

Heb er zin in! Nog een paar dagen wachten. Ik denk dat ik FUT dit jaar oversla, mede omdat ik sinds begin 2017 op hoog niveau Pro Clubs speel in een e-sport competitie. Dat vind ik veel leuker dan me iedere keer aan FUT ergeren... De demo is in ieder geval veelbelovend. :)

Vond ik ook. Alleen die keepers zijn wel echt te slecht, want ze op de gewone game ook zullen zijn. Helaas. :( 

 

Ik heb er wel zin in eigenlijk. FUT, Career Mode en The Journey zijn allemaal goed verbeterd, dus dat is mooi. 

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
  • 2 maanden later...
Op 6/6/2017 om 00:54, FrankyFourFingers zei:

Ja, weetje.. Ik snap sowieso niet waarom je extra geld zou neerleggen voor items waar je vrij weinig aan hebt als het aankomt op plezier. Mijn ervaringen met FUT zijn altijd zo dat het leukste gedeelte is dat je uit 't niets begint en langzamerhand steeds een beter team aan 't maken bent en blijft sleutelen op die plekken waar verbetering mogelijk is.

De enige keren dat ik overga tot micro-transacties of iets dergelijks is als ik de ontwikkelaars wil steunen zoals bij een Rocket League. 

Volledig mee eens ! Ik heb nooit meer dan de "gewone versie'' aangekocht en volgens mij heb ik exact hetzelfde spelplezier als met die extra's. FIFA speelt zoals vele games hier op het geduld van de mensen dat niet zo hoog is denk ik :) Maar ik verkies als ik een FIFA speel om van de start te beginnen en zelf je team uit te bouwen ! 

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Ik speel nog steeds FIFA 12 (PS3), dat is prima voor mij aangezien ik doorgaans toch niet van online gamen houd.

 

Wat ik niet prima vind is de arbitrage. Daar heb ik twee voorbeelden van die regelmatig voorkomen.

 

  1.  Een aanvaller van mij die aan de bal is schiet op doel, de keeper houdt de bal tegen maar houdt hem niet vast. Een andere aanvaller van mij komt in balbezit. De scheidsrechter fluit hierop af vanwege ''buitenspel''. 
  2. Twee aanvallers van mij bevinden zich in het strafschopgebied van de tegenstander. De aanvaller die in balbezit is wordt onderuitgeschopt door een van de verdedigers. Daarop rolt de bal naar de andere aanvaller, welke scoort. In plaats van dat mijn goal geteld wordt (voordeelregel? :? ) krijg ik een penalty.

Dit soort zaken halen voor mij het plezier uit het spel. Is bij iemand van de FIFA-spelers bekend vanaf welke editie EA dit opgelost heeft? (Als ze dat al hebben, EA kennende :t )

Link to comment
Delen op andere websites

35 minuten geleden, Dotz zei:

Ik speel nog steeds FIFA 12 (PS3), dat is prima voor mij aangezien ik doorgaans toch niet van online gamen houd.

 

Wat ik niet prima vind is de arbitrage. Daar heb ik twee voorbeelden van die regelmatig voorkomen.

 

  1.  Een aanvaller van mij die aan de bal is schiet op doel, de keeper houdt de bal tegen maar houdt hem niet vast. Een andere aanvaller van mij komt in balbezit. De scheidsrechter fluit hierop af vanwege ''buitenspel''. 
  2. Twee aanvallers van mij bevinden zich in het strafschopgebied van de tegenstander. De aanvaller die in balbezit is wordt onderuitgeschopt door een van de verdedigers. Daarop rolt de bal naar de andere aanvaller, welke scoort. In plaats van dat mijn goal geteld wordt (voordeelregel? :? ) krijg ik een penalty.

Dit soort zaken halen voor mij het plezier uit het spel. Is bij iemand van de FIFA-spelers bekend vanaf welke editie EA dit opgelost heeft? (Als ze dat al hebben, EA kennende :t )

Scheidsrechters zijn nog steeds dramatisch, dus nog steeds niet gefixt. Penalty's geven terwijl je nergens opdrukt, is nog steeds niet ongewoon in FIFA. 

Link to comment
Delen op andere websites

Speel nog steeds FIFA 15 op de PS3. Heb jarenlang op de PS2 gespeeld. Echt een grote overstap qua controls. FIFA 18 en FIFA 15 zijn niet veel verschillend, zag ik bij vrienden van me. Kopen doe ik het dus niet. Ik ben het eens met @Dutchy3010; het is niet dat ik een revolutie wil tegen de gamebourgeoisie maar het is natuurlijk wel erg schrijnend.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik overweeg nu zelfs weer op de PS2 te gaan spelen, ik kan me niet herinneren dat daar ooit problemen waren met het handhaven van de buitenspelregel. Zojuist is het me weer overkomen, voor mij geen FIFA meer :t . Als ik weer eens een sportsgame wil spelen ga ik wel Tony Hawk, Blitz of Mx. VS. ATV spelen :) 

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...