Jump to content

Savegame PC


rockcompany

Recommended Posts

Hey guys,

 

Ik kan nergens het topic voor een savegame aanvraag terugvinden?

 

Na lange tijd nog is SA van onder het stof gehaald (PC) en zit tamelijk stuck met 'Wrong side of the tracks'.

 

 

Link to comment
Delen op andere websites

 

 

Klopt die zijn tijdens een reorganisatie samengevoegd met dit forum.

 

Je kan natuurlijk gewoon nu hier, in dit forum, een savegame aanvraag topic aanmaken :)... Maar! Het is natuurlijk leuker als je het zelf lukt!

 

Op de wiki staan wat tips http://nl.wikigta.org/wiki/Wrong_Side_of_the_Tracks

 

 ALL YOU HAD TO DO WAS FOLLOW THE DAMN TRAIN CJ.” :7

Link to comment
Delen op andere websites

De beste manier is volgens mij de speedrun-manier. Rij links van de trein en rijdt een eindje vooruit. Vlak achter de eerste bocht, aan de linkerkant, is er een grijs brugding en een kleine schans waarmee je op een gebouw komt dat even hoog is als de trein. Wacht dan tot de trein langskomt en spring met je motor boven op de trein. Zorg wel voor een automatisch wapen zodat je een voorwaartse drive-by kunt uitvoeren. Op die manier heb je ze zeker dood vóór de tunnel.

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt voor de tips jongens ! Heb deze missie ondertussen kunnen voltooien. Nu zit ik echter vast bij de missie T-Bone Mendez. Op één of andere manier lukt het me maar niet om de pakketjes van de 4 motorrijders binnen de tijd te pakken te krijgen.

 

Kan iemand deze missie voor me doen? Uiteraard heb ik ook informatie nodig van hoe je savegame hier te plaatsen/waar te vinden in de GTA SA map op mijn PC.

 

Alvast bedankt :)

Link to comment
Delen op andere websites

Probeer het eens met een NRG-500, parkeer deze in Doherty and pak een van de pakketjes van de twee bikers die in de richting van de Boxville komen, en ga vervolgens naar Doherty.

 

Ook ga je veel sneller op een motor als je het pijltje omhoog spamt.

 

Je savegame zit in; Documenten > GTA San Andreas, en vervolgens heb je hier meerdere GTASASFx.b bestanden. De x is vervangen door het nummer van de slot waarin je het spel hebt opgeslagen. Vervolgens kun je deze gewoon naar http://gtasnp.com/ slepen, en dan de link hier te plaatsen.

 

Een savegame op je pc zetten is precies andersom, download een savegame en sleep deze naar je San Andreas folder.

Bewerkt: door VeryRealGirl
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...

En anders download je een script mod waarbij je kan schieten in vrijheid zoals je dat kan in GTA4 en GTAV.

Heb je die stomme Vagos zo afgeknald want Big Smoke is bezig na te denken over hoeveel 45's hij wil bestellen.

 

Maar als je bike skills hebt, neem je de tijd en ga je een spannende achtervolging doen en doe je best om zo dichtbij mogelijk naast die Vagos te rijden. Laat je Big Smoke zijn werk doen. Duurt wel lang maar is wel leuk om te doen.

 

Voor die missies met die 4 pakketjes, daarvoor kan je idd de NRG bike nemen. Maar als je de routes van de steden goed kent, heb je ze in mum van tijd te pakken. (Tenminste, ik ken de routes zo goed dat ik zelf tomtom ben)

Bewerkt: door SilverRST
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...