Jump to content

Moeten de oude Free Mode Events terugkeren?


PrioX

De oude freemode events moeten terugkeren.  

4 leden hebben gestemd

  1. 1. De oude freemode events moeten terugkeren.

    • Eens
      3
    • Oneens
      1
    • Anders...
      0


Recommended Posts

 

 

actual_1442327358.jpgSinds de release van de Free Mode Events Update in september 2015 hebben we tal van nieuwe Free Mode Events erbij gekregen in GTA Online. Echter zijn er toen ook een aantal Free Mode Events verdwenen, althans op de current-gen consoles (PS4/XONE) en PC.

Zo hadden we voorheen de bekende Armored Trucks, de (Special) Create Drops, en Assassinations. Al deze Free Mode Events zijn vervangen voor nieuwe, zoals ''King of the Castle'' en ''Penned In'' Rockstar heeft destijds een verklaring op de Support site gegeven waarom deze Free Mode Events verwijderd zijn. Zo zouden ze gezegd hebben dat ''leukere freemode events de oude vervangen hebben''. 

 

In mijn ogen geen terechte verklaring. Want ik vind niet dat zij mogen bepalen wat de spelers leuk vinden. Vind jij dat de oude Free Mode Events moeten terugkeren, naast de huidige Free Mode Events?

Link to comment
Delen op andere websites

Vooral de armored trucks vond ik wel een leuk event. Het is echter niet dat ik het voor het geld deed. De huidige challenges vind ik in dat op zicht wat leuker, omdat het meer competitief is en waarbij verliezers ook iets krijgen. Dus wat dat betreft ben ik het er mee oneens. Tenzij ze de huidige events behouden. 

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...