Jump to content

Vergeten GTA-features


PrioX

Recommended Posts

GTA kent vele verschillende unieke features. Met elke release komen er nieuwe features bij, en verdwijnen oude features. Maar welke features die we kennen zijn we eigenlijk alweer vergeten? In dit topic kunnen we deze features posten, en eventueel delen welke oude features je terug zou willen zien.

 

Enkele voorbeelden:

  • Het ontvangen van een klein geldbedrag voor het stoppen van straatcriminelen in GTA VC.
  • Het verschijnen van objecten uit missies in je safehouse (bijvoorbeeld de tijdsschriften uit de missie Big 'n' Veiny in GTA 3)
  • Het kunnen afschieten van lichaamsdelen.
  • Het kunnen vastgrijpen (en in elkaar slaan) van vijanden in GTA VCS.

 

Welke features mis/ken jij die in de vergetelheid zijn geraakt?

Link to comment
Delen op andere websites

Als we eerlijk zijn: de Criminal Rating. Aanwezig in alle III-era games, maar eigenlijk grotendeels genegeerd door de spelers.

 

Het afschieten van lichaamsdelen is wel niet echt iets dat ik mis, het gaf de game een erg arcade-gevoel.

Link to comment
Delen op andere websites

8 minuten geleden, Bassieboy35 zei:

Ook al zat het maar in één GTA, de wasstraat uit GTA IV mis ik wel. 

De wasstraat zit ook in GTA V en GTA Online. :Y

 

Wat ik zelf ook nog mis: De kleine mini-games uit GTA CTW waarbij je bijvoorbeeld met een schroevendraaier het slot van een auto moest openbreken om hem aan de praat te krijgen. Deze handelingen mogen van mij terugkeren. Voegt naar mijn mening iets unieks toe. Hetzelfde geldt voor het kapot moeten trappen van de autoruit wanneer je in het water bent beland. 

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...