GTAGames.nl
Bramm2

Gta 5 story mode

8 berichten in dit onderwerp

Hallo ik kom niet verder met gta 5 story mode ik zit op 65.9% en ik heb geen letters meer en vraagtekens alleen maar rampaces wat moet ik doen???

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites
GTAGames.nl

Hallo, welkom op het forum! :) 

Wat is de laatste missie die je gespeeld hebt? Dit kan je controleren op de Rockstar Social Club wanneer je GTA V geselecteerd hebt (Career > Checklist > Missions). 

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Er staat dat ik all missies al heb gedaan maar die andere dingen nog niet

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Als je alle hoofdmissies en Strangers and Freaks voltooid hebt zijn er ook nog andere zaken die gedaan moeten worden om naar de 100% toe te werken, zoals races, random events en collectables. 

Op WikiGTA kan je een volledige lijst vinden van de dingen die je moet doen. Hopelijk helpt het je vooruit. :) 

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Wat bedoel je precies? :) 

De random events zijn verspreid over de hele map en worden aangegeven met een kleine blauwe blip op je map (wanneer je in de buurt komt). Op deze map kan je de locaties bekijken. Je moet 14 willekeurige events voltooien voor de 100%. 

Eigenlijk kan je op de WikiGTA-map alles vinden met betrekking tot de 100%, bijvoorbeeld de locaties van de collectables. Klik daarvoor onder de map op hetgeen wat je wilt zien. 

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om te kunnen reageren

Een account aanmaken

Registreer je voor een eigen account. Het is snel en makkelijk!

Nu registreren

Inloggen

Heb je al een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Recent actief   0 leden

Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.