Jump to content

Gta 5 story mode


Bramm2

Recommended Posts

Hallo, welkom op het forum! :) 

 

Wat is de laatste missie die je gespeeld hebt? Dit kan je controleren op de Rockstar Social Club wanneer je GTA V geselecteerd hebt (Career > Checklist > Missions). 

 

 

Link to comment
Delen op andere websites

Als je alle hoofdmissies en Strangers and Freaks voltooid hebt zijn er ook nog andere zaken die gedaan moeten worden om naar de 100% toe te werken, zoals races, random events en collectables. 

 

Op WikiGTA kan je een volledige lijst vinden van de dingen die je moet doen. Hopelijk helpt het je vooruit. :) 

Link to comment
Delen op andere websites

Wat bedoel je precies? :) 

 

De random events zijn verspreid over de hele map en worden aangegeven met een kleine blauwe blip op je map (wanneer je in de buurt komt). Op deze map kan je de locaties bekijken. Je moet 14 willekeurige events voltooien voor de 100%. 

 

Eigenlijk kan je op de WikiGTA-map alles vinden met betrekking tot de 100%, bijvoorbeeld de locaties van de collectables. Klik daarvoor onder de map op hetgeen wat je wilt zien. 

 

 

 

 

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 years later...

Hallo, 

 

ik weet niet zo goed waar ik terecht kan. Mijn zoontje wil graag gta online spelen. Nu heb ik dit gekocht om te downloaden. Het programma staat inmiddels op de computer. Als ik op play druk opend hij een nieuw scherm, maar daar blijft het ook bij. De enige opties die ik hier kan kiezen is Quit, settings en story mode. Is het de bedoeling dat hij automatisch start of zit ik helemaal verkeerd en moet ik ergens anders beginnen om het spel te kunnen starten. Heb al zoveel gezocht en geprobeerd, ik weet niet waar ik moet beginnen.

 

Bedankt voor jullie hulp alvast.

 

gr Johanna

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...