GTAGames.nl
Log in om dit te volgen  
Volgers 0
PrioX

Claude had moeten spreken om mijn GTA III ervaring beter te maken

Claude had moeten spreken voor een betere GTA 3 ervaring.   10 leden hebben gestemd

1. 1. Claude had moeten spreken voor een betere GTA 3 ervaring.

Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.

5 berichten in dit onderwerp

Claudemodel.gifIn GTA III werden we voorgesteld aan Claude, de protagonist van het spel. Echter spreekt Claude niet, de reden hierachter is nooit echt duidelijk geworden en nog altijd een groot mysterie. Rockstar geeft zelf aan dat ze de speler het idee wilde geven dat zij Claude waren, en hem daarom geen stem hebben gegeven zodat je deze zelf zou kunnen invullen. 

De stelling: Als Claude gesproken had was mijn GTA III ervaring beter geweest.

Ik denk dat mijn ervaring beter was geweest als Claude gesproken had. Het verhaal was niet echt meeslepend met zo’n emotieloos karakter. 

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites
GTAGames.nl

Laat ik het zo zeggen, ik heb het nooit als beperking in het spel gezien. Ene kant was het juist wel weer uniek om zoiets mee te maken, hoewel het nu ook zo in GTA Online zo is. Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe Claude met stem zou klinken. Ik denk wel dat GTA III langer succesvoller was geweest wanneer Claude wel kon praten. 

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ja dat zeker wel. 3D was zeker uniek en misschien was daarom de need wat minder, maar dat ie daar als stickman doorheen liep voelt net zo lame als de gta-online cutscenes.

Samen met de veel kleurrijkere sfeer zorgde dat er gesamenlijk voor dat ik Vice City veel beter vond dan GTAIII

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Nee, Claude had van mij ook niet hoeven kunnen spreken. GTA III was natuurlijk best wel een nieuwigheid voor GTA-spelers, voor mij in ieder geval wel. Dat bracht spanning met zich mee, en de wat duistere en donkere sfeer van GTA III past daar heel goed bij, helemaal in combinatie met het niet spreken van Claude. Het argument van Rockstar dat je op die manier meer zelf het gevoel had Claude te zijn vind ik ook een prima argument. Zo identificeer je je wel makkelijker met de hoofdpersoon. 

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Denk het niet. Omdat hij niks zegt, heeft hij amper karakter en dat schikt wel voor een GTA protagonist :)

Als hij toch zou moeten praten, had hij moeten zijn als de hoofrolspeler van Drive voor wie bekend is met die film. Een man van weinig woorden, maar brute handelingen.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om te kunnen reageren

Een account aanmaken

Registreer je voor een eigen account. Het is snel en makkelijk!

Nu registreren

Inloggen

Heb je al een account? Log hier in.

Nu inloggen
Log in om dit te volgen  
Volgers 0

• Recent actief   0 leden

Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.