Jump to content
PrioX

Karin Technical Custom beschikbaar in GTA Online!


medium.596e2a7b8f4ce_KarinTechnicalCusto

 

 

Altijd al als een hillbilly in stijl willen rondrijden? :sigaar: Dat kan vanaf vandaag! De Karin Technical heeft namelijk een Custom variant gekregen. Deze pick-up truck die je vrij speelt na het voltooien van de 'Series A Funding Heist' setup kan je in je Mobile Operation Center upgraden met leuke snufjes om het je vijanden nog moeilijker te maken. Installeer een dodelijke ramp op de voorbumper, of een beschermende pantserplaat voor de vooruit. Alles in mogelijk nadat je deze upgrades hebt laten onderzoeken in je Bunker. 

 

Vergeet niet de bonussen en kortingen van deze week te bekijken! 

 

Bron: Rockstar Games Newswire

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Gaaf ding inderdaad. Je moet ze wel eens stelen om je voorraad van je bunker bij te vullen. En de vijanden die je achter je aan krijgt zijn sneller dan die pickup en schieten gericht op je vanachter. Maar deze pickup heeft ''bescherming'' bij de achterruit maar dat werkt totaal niet. Die vijanden schieten je gewoon dood door je achterramen heen. Dus echt lekker beschermd is ie niet. Denk daarom dat ik hem niet hoef te hebben.

 

 

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

De zoveelste onzin ding in gta. Het wordt er na die vliegende motors er niet beter op moet ik zeggen. En dat zeg ik niet snel over een gta game. Maar sinds die futuristische dingen Bah. Haal er aub uit die onzin. Vooral die motors die vliegen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

10 uur geleden, harry1985 zei:

De zoveelste onzin ding in gta.

Deze valt toch wel mee Harry? Dit is gewoon een pickupje met een machinegeweer achterop welke je nu kan uitrusten met extra beveiligingsonderdelen. Ik zelf vind hem eigenlijk best wel gaaf :) 

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

10 uur geleden, FrankyFourFingers zei:

Deze valt toch wel mee Harry? Dit is gewoon een pickupje met een machinegeweer achterop welke je nu kan uitrusten met extra beveiligingsonderdelen. Ik zelf vind hem eigenlijk best wel gaaf :) 

Beveiligingsonderdelen :schater::schater::schater:

Die werken niet man :puh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...