Jump to content

JasonStatham

Recommended Posts

1200px-UEFA_Women's_Euro_2017_logo.svg.p

 

 

Het Europees Kampioenschap voor vrouwen hier in Nederland is inmiddels al in volle gang.

 

Regerend wereldkampioen: Duitsland (2013)

Speelsteden: Utrecht (Galgenwaard), Breda (Rat Verlegh Stadion), Enschede (De Grolsch Veste), Rotterdam (Het Kasteel), Deventer (De Adelaarshorst), Tilburg (Koning Willem II Stadion), Doetinchem (De Vijverberg).

Speeldata: 16 juli - 6 augustus

 

Groep A: Nederland, Denemarken, Noorwegen, België

Groep B: Zweden, Duitsland, Rusland, Italië

Groep C: Oostenrijk, Frankrijk, Zwitserland, IJsland

Groep D: Engeland, Spanje, Portugal, Schotland

 

Kwartfinales

A1 - B2 [29 juli - Doetinchem]

B1 - A2 [29 juli - Rotterdam]

C1 - D2 [30 juli - Tilburg]

D1 - C2 [30 juli - Deventer]

 

Halve finales

[3 augustus - Enschede]

[3 augustus - Breda]

 

Finale

[6 augustus - Enschede]

 

De Oranje leeuwinnen hebben hun eerste twee partijen met een minimale overwinning afgesloten en beschikken daarmee over uitstekende papieren om de volgende ronde te halen. Alleen de partij tegen Belgie a.s. maandag resteert nog in de groepsfase en 1 punt is genoeg om als groepshoofd te plaatsen voor de kwartfinale.

 

Hoever denken jullie dat de Hollandse dames zullen komen? Wie volgt het toernooi? Of nog beter, wie heeft er al een partij bezocht of is dat van plan? Speak freely here.

 

 

oranje-wint-openingsduel-ek-vrouwen-van-

 

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 40
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MovieGamer

    11

  • JasonStatham

    8

  • Phoenyxar

    7

  • Dutchy3010

    5

2 uur geleden, MovieGamer zei:

Ik ben naar NEDERLAND - Denemarken geweest.

Verder denk ik wel dat ze tot de Halve Finale komen.

Die wedstrijd was voor jou zeker vlakbij :)

Als Duitsland wordt ontlopen in de kwartfinale, acht ik de kans op halve finale ook wel groot. Anders wordt het wel heel lastig, tegen de regerend en recordkampioen. Volgens mij winnen zij al meer dan 20 jaar het vrouwen EK :roll:

 

Link to comment
Delen op andere websites

5 uur geleden, FrankyFourFingers zei:

Wie volgt het toernooi?

Net zoals met Brazilië 2014 en Frankrijk 2016 heb ik alle matchen al gezien, zo krijg je een goede indruk van het totale toernooi. Uiteraard zijn er minder interessante, zelfs saaie, wedstrijden (Zweden-Duitsland bijvoorbeeld, zeer onverwacht), maar zo zie je ook af en toe eens een wedstrijd als Spanje-Portugal, Engeland-Schotland of Duitsland-Italië.

 

Verder ben ik uiteraard benieuwd naar de match van morgen. Nederland heeft uiteraard de betere positie (en ik verwacht dan ook dat ze winnen), maar op zich hoeft het voor hun qua punten niet meer en voor België wel dus wie weet wat voor wedstrijd dat het zal worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Fantastische interviews "allereerst ben ik heel blij dat we de tweede ronde hebben gehaald" no shit :7 

 

of: "Waar het soms in de hoek gaat, gaat het nu door het midden. Maar het is wel tussen de palen!" Juist ja 

 

Was wel spannend!

Link to comment
Delen op andere websites

1 uur geleden, Dutchy3010 zei:

Fantastische interviews "allereerst ben ik heel blij dat we de tweede ronde hebben gehaald" no shit :7 

 

of: "Waar het soms in de hoek gaat, gaat het nu door het midden. Maar het is wel tussen de palen!" Juist ja 

 

Was wel spannend!

Die interviews zijn bij het mannenvoetbal toch niet veel beter? Altijd maar de zelfde vragen en antwoorden. :7

Link to comment
Delen op andere websites

2 uur geleden, MovieGamer zei:

Nederland speelt dus tegen Zweden in de Kwartfinale.

Het wordt niet makkelijk, maar het is zeker mogelijk om de halve finale te halen. En liever tegen de Zweden dan al meteen tegen Duitsers in de kwartfinale :) 

 

Op 7/25/2017 om 13:42, Dutchy3010 zei:

Niet beter, wel minder interessant. De antwoorden hier waren hilarisch. Mannenvoetbal meestal gewoon saai...

De oprechtheid straalt er vanaf!

 

Op 7/23/2017 om 23:04, MegaPilot zei:

Vorige van België heb ik gevolgd, meteen werd ik herinnerd aan het erbarmelijke niveau van het vrouwenvoetbal. Is soms gewoonweg niet om aan te zien. Sorry, maar de criticasters hebben een punt.

Als je entertainmentwaarde grotendeels wordt bepaald door kwaliteit van het spel, hoef je niet kijken inderdaad :puh:
Ik vind het zelf wel leuk om te zien, af en toe zelfs grappig, maar soms zit je ook weer verbijsterd van sommige talenten. Lieke Martens in de wedstrijd tegen België bijvoorbeeld was zo onwijs goed.

Hetgeen ik zoveel kan waarderen, is dat het toch wel meer puur voetbal is dan bij mannen. Zelden houdt iemand zich bezig met ongein als schwalbes, kaartennaaien, tijdrekken et cetera.

Link to comment
Delen op andere websites

3 uur geleden, FrankyFourFingers zei:

Als je entertainmentwaarde grotendeels wordt bepaald door kwaliteit van het spel, hoef je niet kijken inderdaad :puh:
Ik vind het zelf wel leuk om te zien, af en toe zelfs grappig, maar soms zit je ook weer verbijsterd van sommige talenten. Lieke Martens in de wedstrijd tegen België bijvoorbeeld was zo onwijs goed.

Hetgeen ik zoveel kan waarderen, is dat het toch wel meer puur voetbal is dan bij mannen. Zelden houdt iemand zich bezig met ongein als schwalbes, kaartennaaien, tijdrekken et cetera.

Komt ook gewoon doordat je minder vrouwenvoetbal kijkt dan mannenvoetbal. Schwalbes, kaartennaaien en tijdrekken komen in alle competities voor bij beide geslachten.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

7 uur geleden, MegaPilot zei:

Komt ook gewoon doordat je minder vrouwenvoetbal kijkt dan mannenvoetbal. Schwalbes, kaartennaaien en tijdrekken komen in alle competities voor bij beide geslachten.

Het zal vast voorkomen, maar ik denk niet zoveel als bij de mannen. Maar goed, ik kan inderdaad alleen spreken over dit toernooi en het vorige vrouwen WK en beide hebben een veel meer sportief karakter dan ik gewend ben.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...