Jump to content

JasonStatham

Recommended Posts

Op 1-6-2019 om 20:38, Phoenyxar zei:

Ik ben benieuwd of het hier uitgezonden gaat worden, twee jaar terug heb ik de meeste matchen op NOS gevolgd.

Hoop dat het kan. Waarschijnlijk smijt de NOS er een geoblock op.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 40
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MovieGamer

    11

  • JasonStatham

    8

  • Phoenyxar

    7

  • Dutchy3010

    5

Toch eens interessant om zien of er zo op twee jaar tijd veel verandert. Want je gaat die vergelijking nooit echt ontwijken lijkt me. Ik moet zeggen dat het niet zo veel anders is als bij het EK. In het algemeen is het niveau niet hetzelfde als bij de mannen, hoewel het niet noodzakelijk lager ligt dan clubniveau, maar het verschil onderling tussen spelers van eenzelfde ploeg is opvallend. Er zijn speelsters die echt goed spelen, technisch en snel zijn, maar ook nog veel speelsters waar zo de finesse ontbreekt om vlot een bal te controleren of te passen. De top van het vrouwenvoetbal is op een redelijk goed niveau, maar het middenpak is er nog niet zo om die top goed te ondersteunen lijkt het.

Link to comment
Delen op andere websites

Niet gekwalificeerd, groep die Italië won en toen barrage verloren van Zwitserland op basis van uitdoelpunten. Ze spelen redelijk goed eigenlijk (toch vaak met grote uitslagen ook), maar toch net geen Europese top. Hebben toch ook wel enkele topspeelsters.

 

En ja, dat is zeker een kwestie van tijd, daarom dat ik het ook zo interessant vind dat je duidelijk de topspeelsters ziet bij die ploegen, maar de kloof met de rest van de ploeg is zo enorm (en natuurlijk zijn ook sommige nationale teams nog niet op niveau). Een beetje zoals Ibrahimovic bij Zweden. Duitsland-China was op dat vlak een mooie match, beide technisch goed in orde met kansen, niet de meest wonderbaarlijke wedstrijd, maar wel eentje met spanning en orde. Voor een neutraal toeschouwer is dat dan ook leuker.

Link to comment
Delen op andere websites

1 uur geleden, Phoenyxar zei:

Heb je het over de match tegen Nieuw-Zeeland? Want die was inderdaad niet te fantastisch. Al een geluk dat NZ weinig soeps bracht.

Klopt ja, nog geluk dat die invalster in de blessuretijd scoorde.

Verder was Nieuw-Zeeland ook 2x dicht bij een doelpunt, maar voor de rest was het niet fantastisch.

 

Btw, Team USA had gisteravond echt moeite met Thailand zeg. 🤣

13-0 winnen. (5x Alex Morgan)

 

 

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Zondag 7 juli mijn droom finale. 😁

Verenigde Staten [Alex Morgan] - Nederland [Lieke Martens]

 

Moet wel zeggen dat ik Team USA zal gaan supporten, aangezien ik hun al veel langer volg.

Nederland eigenlijk pas vanaf het EK 2017 in eigen land. 🤣

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...