Jump to content

Steel of koop jij je supplies?


Bassieboy35

Supplies  

8 leden hebben gestemd

  1. 1. Steel of koop jij je supplies voor de bunker?

    • Stelen
      5
    • Kopen
      3


Recommended Posts

Met de nieuwe Gunrunning update is het mogelijk om in je bunker een voorraad op te bouwen of dingen te onderzoeken. De voedingsbron hiervoor is de voorraad die je kan kopen of stelen. Wat doe jij?

 

In principe steel ik ze zelf, maar als de bunker echt compleet leeg is en ik recent veel geld heb verdient wil ik het ook wel eens kopen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb tot nu toe alles gesloten. Vind ik persoonlijk ook leuker om te doen, beetje actie zeg maar. Daarnaast vind ik het ook al snel te duur worden als ik telkens geld moet uitgeven aan supplies die je ook vrij makkelijk kunt stelen. 

Link to comment
Delen op andere websites

Voor mijn bunker steel ik de supplies, voor MC koop ik ze want de bunker supplymissies vind ik leuker dan die van de MC bedrijven.

 

Misschien is het een ideetje om dezelfde vraag voor de MC bedrijven toe te voegen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...
Op 25-7-2017 om 09:44, Tommie59 zei:

Voor mijn bunker steel ik de supplies, voor MC koop ik ze want de bunker supplymissies vind ik leuker dan die van de MC bedrijven.

 

Misschien is het een ideetje om dezelfde vraag voor de MC bedrijven toe te voegen. :)

Ik steel het altijd, anders brengt het ook niet zoveel op lijkt me 😉

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...