Jump to content

Save game GTA V online


wout1973

Recommended Posts

Slaat de game automatische mijn voortgang op als ik spel stop ???

Reden van de vraag ben er een tijdje tussen uit geweest.

Vandaag gespeeld en gezorgt dat mijn bunker weer supplies had.

Toen ik game verliet was voorraad half vol.

Na terugkomst bij nieuwe start game, was mijn vorraad volledig leeg.

En ik had ook geen extra wapens ofzo gefabriceerd, wat ik kan zien aan totaal bedrag geld.

 

Graag advies of feedback.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, GTA Online slaat je voortgang automatisch op in de Cloud-servers van Rockstar. Dit gebeurt wanneer je rechtsonder een oranje cirkel ziet draaien. Maar het beste is om vanuit GTA Online eerst terug te gaan naar de story mode. Hierdoor weet je zeker dat het spel opslaat. ;)

 

Ik vind zelf het Bunker-systeem ook een beetje raar werken. Je supplies raken na verloop van tijd op. Echter hoeft het niet zo te zijn dat het totaal bedrag dan omhoog gaat. Het is bij mij ook wel eens overkomen dat ik een x aantal supplies had verzameld, deze na een tijdje op waren en ik geen extra geld kreeg aan waarde. Eigenlijk komt het er op neer dat je telkens je supplies moet blijven aanvullen zodat je werknemers in de Bunker door kunnen blijven werken. Na verloop van tijd zal je waarde omhoog gaan. Echter kan dit soms wel lang duren. 

Link to comment
Delen op andere websites

Nog andere goede adviezen om snel mijn banksaldo omhoog te krijgen.

Vanwege voormalig gehacked account (welke ik nu weer terug heb) heb ik maar 300 K meer over.

Maar 1 auto ook helaas.....ben er dus circa 29 kwijt eveanals boot, vliegruig/helicopters,motoren,huizen en garages.

Dus ik kan wel een paar goede tips gebruiken....

Link to comment
Delen op andere websites

Als je het geld hebt ik zou ik een voertuig warenhuis kopen zodat je als CEO zijnde voertuigen kan gaan importeren/exporteren. Hier kan je snel geld mee verdienen, en ook best veel. Met de Gunrunning-missies kan je helaas niet zo snel geld verdienen. Ik zou dus ook verder geen geld investeren in de Bunker. Maar dat is mijn persoonlijke mening/ervaring. 

 

Heists zijn natuurlijk ook goed om geld mee te verdienen. Het enige nadeel is dat je dan vaak een team moet hebben. Met willekeurige spelers kan dit soms best lastig zijn. Een tijdje geleden heb ik zelf een methode bedacht om snel wat geld te verdienen. Ik start als VIP in een solo sessie. Vanuit het Interaction Menu start ik VIP Work, en dan voornamelijk 'Headhunter' of 'Sightseer'. Deze missies zijn vrij makkelijk te voltooien en kunnen in een solo sessie gedaan worden (het gaat nog sneller met een helikopter). Wanneer ik zo'n missie gespeeld had en dus moest wachten vanwege de cooldown, starten ik altijd een Contact Missie die veel geld opleverde. Bijvoorbeeld 'Titan of a Job'. Wanneer ik deze missie klaar had was de cooldown voor het VIP Work ook verlopen en kon ik de methode weer herhalen. Het voordeel is dat je al snel $100.000 hebt verzameld aangezien je telkens rond de $20.000 krijgt. Het kan alleen snel saai worden aangezien je telkens hetzelfde doet en alleen in de lobby zit. Maar als je snel geld wilt verdienen kan ik je die methode aanraden. 

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...