Jump to content

Foutje gevonden


PatrickW

Recommended Posts

Hahaha, het nummer staat bekend onder beide namen. Dus zoals vermeld op de Wiki en het correct Engels. Is dus maar net waar je voor kiest. Ik weet niet of het nog ergens is terug te vinden bij de bestanden in het spel, maar Rockstar kennende hebben zij deze verwoording ook wel gebruikt. Overigens, het VEVO kanaal van de band hanteert ook deze verwoording. (

)
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
  • Reacties 3.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • .Timothy

    149

  • ASPHALT

    121

  • _KoE_Mzungu

    119

  • GTA-Sheep

    95

Top Posters In This Topic

Posted Images

Bij de lijst van Los Santos Rock Radio (http://nl.wikigta.or...ntos_Rock_Radio) mist Broken English - Comin' On Strong. Vond hem tussen de muziek van GTA V. Ook te zien op de Engelse GTA wiki (http://gta.wikia.com...ntos_Rock_Radio).

Oh, en alle nummers waar jullie een sterretje achter hebben staan (dit geldt voor alle radiostations), zijn ook beschikbaar in de PC-versie.

Blijkbaar heeft nog niemand tijd gehad dit te controleren?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

De Andromada kan worden bemachtigd in Stowaway;

De Hotring A en B kunnen in SA en VC in de desbetreffende missies bemachtigd worden; 8-Track en Hotring

Mocht je dit toevoegen, en heb je vragen over hoe je dit precies doet, vraag maar raak.

Bump :7

Link to comment
Delen op andere websites

Chiliad Challenge, Courier San Fierro, Blood Bowl, NRG-500 Challenge, zijn al beschikbaar bij een nieuw spel, The Green Sabre zorgt er alleen voor dat het gebied makkelijker toegankelijk is en dat je geen wanted level krijgt. Met een wanted level wordt het meer een challenge.

Courier Las Venturas is al beschikbaar bij een nieuw spel, Yay Ka-Boom-Boom zorgt er alleen voor dat het gebied makkelijker toegankelijk is en dat je geen wanted level krijgt. Met een wanted level wordt het meer een challenge.

 

Laat maar zitten ... deze oude koe / medewerker, schijnt het nog best zelf te kunnen.

Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Link to comment
Delen op andere websites

Er zal een complete pagina met speciale voertuigen in GTA SA komen. Dit vergt nog een hoop onderzoek om de correcte informatie zo goed mogelijk te verzamelen en weer te geven. Ik heb mijzelf dit "project" toegezegd, maar is een hoop werk. :cab:

 

Tegelijkertijd ben ik ook een 100% savegame aan het maken met garages volgepropt met speciale voertuigen, dat gaat hand-in-hand met die pagina.

Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Link to comment
Delen op andere websites

4 uur geleden, _KoE_Mzungu zei:

Er zal een complete pagina met speciale voertuigen in GTA SA komen. Dit vergt nog een hoop onderzoek om de correcte informatie zo goed mogelijk te verzamelen en weer te geven. Ik heb mijzelf dit "project" toegezegd, maar is een hoop werk. :cab:

 

Tegelijkertijd ben ik ook een 100% savegame aan het maken met garages volgepropt met speciale voertuigen, dat gaat hand-in-hand met die pagina.

 

Die pagina is er al, alleen er staan maar 6 voertuigen ofzo haha.

 

Je zou deze playlist kunnen raadplegen, behalve sommige outdated methodes, de AP Firetruck, DP Leviathan, AP Andromada, AP Infernus en UC2 Voodoo staat alles er in

Link to comment
Delen op andere websites

12 minuten geleden, VeryRealGirl zei:

Die pagina is er al, alleen er staan maar 6 voertuigen ofzo haha.

Precies! Ik zei toch ook dat de COMPLETE pagina in de pijplijn zit. Laat dit onderwerp voor de komende 6 maanden maar even rusten. Anders gaat het op werk lijken.

Link to comment
Delen op andere websites

2 minuten geleden, _KoE_Mzungu zei:

Precies! Ik zei toch ook dat de COMPLETE pagina in de pijplijn zit. Laat dit onderwerp voor de komende 6 maanden maar even rusten. Anders gaat het op werk lijken.

Ik zou wel kunnen helpen

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

Op de pagina bedrijven gta v, staat onder "property's" dat bij de "sonar collections dock" je 

$2.300,= per verzameld stuk Nuclear Waste verdient, dit hoort $23.000,= per stuk te zijn.
Link to comment
Delen op andere websites

23 minuten geleden, Dannyk01 zei:

Op de pagina bedrijven gta v, staat onder "property's" dat bij de "sonar collections dock" je 

$2.300,= per verzameld stuk Nuclear Waste verdient, dit hoort $23.000,= per stuk te zijn.

Ik heb het even gecontroleerd en je hebt helemaal gelijk. Ik heb het aangepast. 

 

Bedankt voor het melden! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Welkom op het forum. :)

 

Bedankt voor het melden! Ik heb het even onderzocht en je hebt inderdaad gelijk. Ik heb het meteen aangepast. Mocht je in de toekomst nog meer foutjes op WikiGTA tegenkomen dan kan je dat in dit topic melden. :) 

 

Link to comment
Delen op andere websites

  • 11 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...