Jump to content

Foutje gevonden


PatrickW

Recommended Posts

  • Reacties 3.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • .Timothy

    149

  • ASPHALT

    121

  • _KoE_Mzungu

    119

  • GTA-Sheep

    95

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hallo,

Ik wilde de Vice City-pagina openen op de mobiele versie van WikiGTA, maar tot mijn verbazing staat deze er niet tussen.

Dus wanneer ik op de mobiele wiki zit en het menu open klap, zie ik alle titels, behalve die van GTA Vice City.

Groet!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of dit probleem al is opgelost maar ik meld het toch ff:

Ik keek pas geleden op de pagina met de personages uit gta V en enkele namen stonden bij het verkeerde plaatje, soms is het bij mij ook zo dat er bij 5 verschillende namen hetzelfde plaatje staat.

Ligt dit aan de browser of echt aan wikigta?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
Hier staan alle medewerkers die Vakwerk hebben aangegeven op hun userpage, automatisch opgedeeld in de betreffende categorieën. Verwar deze categorie niet met de pagina WikiGTA:Medewerkers, waar je altijd alle medewerkers en oudmedewerkers aantreft. In deze categorie staan alleen de medewerkers die zichzelf hebben ingedeeld in één van de subcategorieën.

Aldus Categorie:WikiGTA:Medewerkers. Deze pagina wordt automatisch bijgewerkt zodra een medewerker zichzelf indeelt bij een categorie. Neem als voorbeeld Phoenyxar: hij staat wel op de lijst met medewerkers, maar op zijn profiel zie je dat hij zichzelf nergens bij heeft ingedeeld, ook niet bij 'medewerkers'. Daarom wordt hij ook niet getoond op de pagina Categorie:WikiGTA:Medewerkers, hij heeft zichzelf simpelweg niet ingedeeld in die categorie.

Link to comment
Delen op andere websites

Op WikiGTA:Medewerkers: ja, dat kun je verwachten, dat doet iemand van de WikiGTA-crew. Of je op Categorie:WikiGTA:Medewerkers komt, is dus eigenlijk volledig aan jezelf :puh: WikiGTA:Medewerkers is dan ook de meest nauwkeurige pagina wat betreft een lijst van de medewerkers.

@hieronder: Dat zal aangepast worden.

Bewerkt: door _Night-Men_
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Dank. Ik heb de zin veranderd naar:

Hoeveel jij over jezelf vertelt, is compleet aan jou.

De zin staat nog met een d op de mobiele website.

En de zin "Daarnaast houden we met behulp van cookies geanonimiseerd via een derden partij bij welke pagina's je bekijkt." Klopt niet helemaal m.b.t. derden e.d.

Bewerkt: door TheDutchWesley
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...