Jump to content

Foutje gevonden


PatrickW

Recommended Posts

  • Reacties 3.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • .Timothy

    149

  • ASPHALT

    121

  • _KoE_Mzungu

    119

  • GTA-Sheep

    95

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 1 maand later...
  • 4 weken later...

Ontbreekt er iets essentieels aan informatie of is er iets fout op WikiGTA? Kan je iets specifieker zijn naast het verwijzen naar een twintig minuten lang filmpje waar ongeveer hetzelfde in is te horen als op WikiGTA staat?

Link to comment
Delen op andere websites

fout: nee maar het moet meer uitgebreider denk ik want het filmpje verteld nog meer bedrijven die je moet kopen en verkopen na een missie + een random event waarmee je geld kan verdienen + een manier om geld te verdienen na je de storyline hebt uitgespeeld.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

fout: nee maar het moet meer uitgebreider denk ik want het filmpje verteld nog meer bedrijven die je moet kopen en verkopen na een missie + een random event waarmee je geld kan verdienen + een manier om geld te verdienen na je de storyline hebt uitgespeeld.

Die Random Event staat al bij de Random Events-pagina. Ik vrees ervoor dat dit wat nutteloos is.
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Bij de Carbonizarre staat dat de auto is gebaseerd op de Ferrari California.

Maar als ik foto van de Aston Martin v12 Zagato op google op zoek dan vind ik hem daar meer op lijken.

Daarom lijkt mij dat jullie dat beter in de Aston Martin V12 Zagato kunnen veranderen.

Boerstra

Ik heb 4 foto's toegevoegd om even te vergelijkingen.

Daarvan zijn 2 van de V12 Zagato en 2 van de Carbonizzare

post-142807-0-52956200-1430580188_thumb.jpg

post-142807-0-05956800-1430580191_thumb.jpg

post-142807-0-86005700-1430580195_thumb.jpg

post-142807-0-78179700-1430580266.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ze een beetje vergelijken en het lijkt erop dat het een mix is van beide auto's. (zoals vele auto's in de GTA franchise)

De pagina is aangepast. :)

Bedankt voor het melden.

Bewerkt: door Tommie59
Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Ik heb nog een tip die niet op wikigta staat en wel erg handig is voor de eerste missie van de ''boat school'' (Basic Seamanship) en dat is om de frame limiter uit te zetten, hierdoor word de missie namelijk veel simpeler.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nog een tip die niet op wikigta staat en wel erg handig is voor de eerste missie van de ''boat school'' (Basic Seamanship) en dat is om de frame limiter uit te zetten, hierdoor word de missie namelijk veel simpeler.

Kun je uitleggen waardoor hij simpeler word? Dan zet ik dat even er bij.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...