Jump to content

Foutje gevonden


PatrickW

Recommended Posts

De link van WikiGTA.org bovenin linkt naar http://www.gtaforum.nl/nl.wikigta.org.

Welke link bedoel je?

De link bij:

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Welkom op het Nederlandse Grand Theft Auto Forum. Hieronder vind je wat handige links als je hier niet helemaal de weg kan vinden.



GTAForum Regels - Zoekfunctie - Forum Helpdesk

WikiGTA.org - GTAgames.nl

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Maar die is nu alweer gefixt dus verder niks op te merken, het is een prachtwerk! :bier::puh:

Bewerkt: door jowx
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • .Timothy

    149

  • ASPHALT

    121

  • _KoE_Mzungu

    119

  • GTA-Sheep

    95

Top Posters In This Topic

Posted Images

Volgens mij heb ik een foutje gevonden:

Jullie zeggen dat je de missie Stunt Boat Challenge van de Cubans kan doen waarneer je de missie Rub Out hebt gedaan.

Nou heb ik die missie een week geleden gedaan (weer eens een nieuw game gestart) maar ik kan nog de missie Stunt Boat Challenge nog niet doen, volgens mij moet je ook de missie Two Big Hit doen. Die heb ik namelijk nog niet gedaan.

Lees deze post even.

Bewerkt: door bigG
Link to comment
Delen op andere websites

In het San Andreas gedeelde bij de missie Home Coming, zijn jullie wat vergeten te melden.

Na deze missie de kledingwinkel Didier Sachs open, dat staat niet bij beloning (dat is het toch wel een beetje netzoals de missie Nines and AK's).

Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben.

Ruurd31.. :*D

Edit: Vergeten omdat je weer dronken was (lol). :puh:

Bewerkt: door Ruurd31
Link to comment
Delen op andere websites

In het San Andreas gedeelde bij de missie Home Coming, zijn jullie wat vergeten te melden.

Na deze missie de kledingwinkel Didier Sachs open, dat staat niet bij beloning (dat is het toch wel een beetje netzoals de missie Nines and AK's).

Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben.

Ruurd31.. :*D

Heb het erbij gezet. Hoort er ook bij, want we zetten ook beloningen als savehouses en dat soort zaken erin. Opening van winkels dus ook. :)

Enne, bedankt weer! :klap:

Bewerkt: door Gunslinger
Link to comment
Delen op andere websites

Die codelijsten op WikiGTA...De helft klopt er niet van. :bonk:

Hier heb ik bijvoorbeeld een fout ondekt:

Het geluid: INDUSTRIAL_HIGHT

Moet zijn: INDUSTRIAL_HIGH

Weten jullie nog eer dingen die niet kloppen aan de codelijst op WikiGTA? Post het hier! :Y

Link to comment
Delen op andere websites

--topic merged--

Tikfoutje gefikst, en enkele ontbrekende codes toegevoegd. De codes voor wrakken, niet bestaande wagens en andere dingen die het spel laten crashen heb ik er opzettelijk uitgelaten. Dat er bij de beschrijvingen nog dingen staan die niet helemaal kloppen weet ik; Hier moet ik nog een keer uitgebreid naar kijken.

De helft klopt er niet van.

Kom maar op met de resterende 373 fouten, dan. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ohja, ik had er ook nog 1 gevonden :puh: . Bij San Andreas bij de PS2.

Gangs nemen de straten over

L2, Up, R1, R1, Left, R1, R1, R2, Right, Down.

Dit staat er^^, maar het moet zo zijn:

Gangs nemen de straten over

L2, Up, R1, R1, Left, R1, R1, R2, Right, Down.

Ruurd31.. :*D

@Lantyz: Haha logisch dat ze gleijk zijn, maar ik heb het verbetrende en het foute aangegeven :puh: . Slimmerd ;)

Bewerkt: door Ruurd31
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nog een klein foutje gevonden, de kleuren van het kaartje bij de Horseshoes (San Andreas) helemaal veranderd (bijna groen).

Het is niet echt een foutje, maar de kaart ziet er in werkelijkheid anders uit :$ .

Ruurd31.. :*D

*Edit: De unique Jumps staan niet bij collectables en de flowers wel. De Unique Jumps kun je ook collecteren, zoals de flowers.

*Edit2: De flowers dan toch ook MrKooKie?

Bewerkt: door Ruurd31
Link to comment
Delen op andere websites

Ik had het al een keer gemeld maar mijn post is er tussen uit gehaald:

Je kan de missie Stuntboat Challenge volgens jullie pas doen als je de missie Rub Out hebt gedaan, dit kan kloppen maar volgens mij hoort daar ook nog Two Big Hit bij, ik heb namelijk de missie Rub Out allang gedaan maar Demolition Man nog niet.

Hier link naar de missie.

Link to comment
Delen op andere websites

Bij San Andreas (Return to Los Santos), staat dat je na de missie A Home in the Hills Didier Shacs open gaat. Dat klopt niet, of dat kan niet kloppen. In de FAQ in Missiehulp staat dit:

Didier Sachs

Gaat open na de missie: Home Coming

1 van de 2 klopt dan niet.

Als jullie moeten weten welke het wel is speel ik graag voor jullie de missie opnieuw.

Ruurd31.. :*D

Bewerkt: door Ruurd31
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...