Jump to content

Kom niet meer veder


dylan2004

Recommended Posts

7 minuten geleden, PrioX zei:

Hoi Dylan, welkom op het forum :)

 

Wat is de laatste missie die je gespeeld hebt? Dit is zichtbaar op je Rockstar Social Club profiel. En zie je eventueel nog speciale icoontjes op de map?

Ja een oranje vraagteken en nog wat ander vragentekens maar die kan ik niet doen want kan niet switchen 

Link to comment
Delen op andere websites

Oké, dus als ik het goed begrijp ben je Trevor en is het niet mogelijk om te switchen naar Michael of Franklin?

 

Kan je misschien aangeven welke missie je sowieso gespeeld hebt uit dit overzicht? Of beter gezegd welke de laatste is die je gespeeld hebt?

Link to comment
Delen op andere websites

1 minuut geleden, PrioX zei:

Oké, dus als ik het goed begrijp ben je Trevor en is het niet mogelijk om te switchen naar Michael of Franklin?

 

Kan je misschien aangeven welke missie je sowieso gespeeld hebt uit dit overzicht

Ja alle maar ben geëindigd bij Mr Philips 

Link to comment
Delen op andere websites

Oké volgens het overzicht zouden Trevor Philips Industries en Nervous Ron vrijgespeeld moeten zijn. Misschien kan je proberen om met Trevor rustig naar de startlocaties van deze missies? 

 

Trevor Philips Industries start bij de Yellow Ink bar. Dat is net onder Sandy Shores. En Nervous Ron start bij de trailer van Trevor. 

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, via WhatsApp gaat het niet worden :puh: 

 

Probeer anders eerst Ron te bellen. De kans is groot dat hij je instructies geeft om een missie te beginnen. En heb je toevallig je spel al eens opnieuw geladen? Dit kan vaak ook helpen als het spel niet verder gaat.

 

 

 

 

Link to comment
Delen op andere websites

Oké, dan ben ik bang dat je opnieuw moet beginnen met het spel. Ik heb gezocht naar wat oplossingen maar naast de mogelijkheden die ik je gegeven kan ik er geen vinden. Op welke console speel je eigenlijk?

Link to comment
Delen op andere websites

Dan ben ik toch bang dat je opnieuw moet beginnen. :{ Ik lees hier van veel mensen dat geen een mogelijke oplossing geholpen heeft, toevallig spelen zij ook op de PS3. Je bent dus niet de enige met dit probleem. 

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...