GTAGames.nl
Log in om dit te volgen  
Volgers 0
GTAKevin023

Tijd voor GTAForum > Grand Theft Auto > GTA VI??

6 berichten in dit onderwerp

Ey guys,

Misschien een idee als er al een nieuwe forumgroep komt voor Alles over GTA VI? 

Wat vinden jullie? En Administrators/moderators, goed idee misschien? 

Lijkt me wel fijn om vanaf nu topics voor gta VI bij elkaar te houden. :)

Gr GTAKevin023

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites
GTAGames.nl

Ondanks 10 jaar lidmaatschap weet ik eigenlijk niet wanneer de forums er meestal bijkomen. Ik denk dat dat meestal gebeurt bij een officiële aankondiging. Echter staan veel topics in GTA Serie die over GTA VI gaan. Misschien is een nieuw sobforum in GTA Serie als 'de volgende GTA' of gewoon 'GTA6' wel een goede oplossing tot er eens een echte aankondiging van komt.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik heb het topic meteen even verplaatst naar het feedback-forum. :) 

Ik vind het idee van FFF wel goed. Een apart sub-forum onder GTA-Serie lijkt mij op dit moment beter dan een groot apart forum.

Maar misschien is het beter om de vraag te stellen wat we in zo'n forum willen zien, wat voor onderwerpen? Misschien de onderwerpen die in dit onderwerp gebundeld zijn (wenslijstjes, geruchten en hints) afsplitsen en dus eigen topics geven? Zo kan iedereen zijn/haar wensen bijvoorbeeld delen in aparte topics. Ook kunnen daar eventueel stellingen als deze naartoe. 

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites
Op 8/3/2017 om 21:18, PrioX zei:

Maar misschien is het beter om de vraag te stellen wat we in zo'n forum willen zien, wat voor onderwerpen? Misschien de onderwerpen die in dit onderwerp gebundeld zijn (wenslijstjes, geruchten en hints) afsplitsen en dus eigen topics geven? Zo kan iedereen zijn/haar wensen bijvoorbeeld delen in aparte topics. Ook kunnen daar eventueel stellingen als deze naartoe. 

Heb ik weinig aan toe te voegen, in GTA serie staan er aardig wat topics met wensen/stellingen en nou verdwalen ze wat meer tussen alle andere topics. Ook al zijn het er misschien nog niet eens meer dan 1 pagina, ze zijn allemaal wel relevant zolang er niks concreets bekend is over de volgende GTA :)

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites
Op 8/3/2017 om 21:01, FrankyFourFingers zei:

Ondanks 10 jaar lidmaatschap weet ik eigenlijk niet wanneer de forums er meestal bijkomen.

Zover ik weet ongeveer een dik jaar voor release van de game. Zie GTA V. Het is, buiten de bovengenoemde redenen, nog veel te vroeg om zo'n sub forum te openen. Tot die tijd kan alles in de GTA Serie fora.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

We hadden vroeger wel een apart subforum voor de volgende GTA, met wensen en verwachtingen. Deze bestond al vrij snel na de eerste geruchten - bijna meteen na een release dus. Toen was er echter (1) veel sneller een nieuwe GTA en (2) het "algemene" gta forum bestond nog niet. Wat mij betreft is een nieuw subforum dan ook nog wat voorbarig. Mocht iemand een andere mening zijn toegedaan hoor ik dat graag; als een groot aantal leden een forum speciaal voor de nieuwe GTA wenst, dan kunnen we die best aanmaken. :) 

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om te kunnen reageren

Een account aanmaken

Registreer je voor een eigen account. Het is snel en makkelijk!

Nu registreren

Inloggen

Heb je al een account? Log hier in.

Nu inloggen
Log in om dit te volgen  
Volgers 0

• Recent actief   0 leden

Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.