Jump to content
PrioX

Review: 'Overtime Shootout' is saai en veel van hetzelfde


'Overtime Shootout', de nieuwste Adversary Mode die gisteren is toegevoegd aan GTA Online is veel van hetzelfde en eigenlijk een beetje saai. Spelers die 'Overtime Rumble' gespeeld hebben zullen vast denken dat ze de genoemde speltype spelen. Het is ook niet bepaalt een mode waarbij je veel moet doen. Je zal het grootste gedeelte aan het toekijken zijn. Maar wat is de bedoeling eigenlijk van Overtime Shootout? 

 

medium.overtimeshootout_3.png.a32b555df8

 

De bedoeling van Overtime Shootout staat eigenlijk gelijk aan die van Overtime Rumble. Je rijdt met een Ruiner 2000 van een hoge schans af en parachuteert naar platforms toe. Op deze platforms staan punten aangegeven tussen 1-5. Het doel is om op het platform te landen met de meeste punten. Deze punten worden op naam van je team gezet. Het team dat uiteindelijk de meeste punten heeft wint de match.

 

Het verschil tussen Overtime Rumble en Overtime Shootout is dat je in de laatstgenoemde in een team speelt en je een voor een van de schans springt. 

 

medium.overtimeshootout_4.png.985cd0f572

Maak de sprong!

 

medium.overtimeshootout_7.png.bada6e61d2

Zweef naar het platform.

 

medium.overtimeshootout_6.png.f536f26556

Punten scoren!

 

Wanneer de match begint zal iedereen in een rij staan bovenop een grote schans. Je zal een voor een een startsignaal krijgen waarna je eventjes de tijd krijgt om de sprong te maken. Wanneer je eenmaal de sprong gemaakt hebt moet je met de ingebouwde parachute van de Ruiner 2000 naar het scoreplatform zweven. Dit moet je goed timen. Want wanneer je te snel je parachute opent of juist te laat kan het zomaar zijn dat je het platform niet bereikt. Het resultaat is dat je ontploft en nul punten scoort. :muur:

 

large.overtimeshootout_8.png.9e6d417e300

Scorebord.

 

Onder in beeld is te zien hoeveel punten de teams hebben. Elke speler wordt aangegeven met zijn/haar avatar die vervangen wordt voor het aantal punten die je scoort wanneer je de spong gemaakt hebt. De teams zijn ook omstebeurt aan zet. Je speelt dus eigenlijk altijd tegen één tegenspeler. De punten die jullie beide verdienden worden bij de teams opgeteld.

 

medium.overtimeshootout_1.png.f7816103df

Toekijken hoe een ander springt.

 

Wanneer je niet aan de beurt bent moet je wachten. En hier komt het saaie gedeelte om de hoek kijken. Het kan al snel 10 minuten duren voordat je aan de beurt bent. En het enige wat je tijdens het wachten kan doen is kijken hoe de rest de sprong maakt. Aardig saai als je het mij vraagt. Deze Adversary Mode kan dus snel vervelen door het lange wachten. Het feit dat het veel van Overtime Rumble weg heeft help ook niet echt mee. :zz:

 

medium.overtimeshootout_2.png.d907871079

Verschillende varianten.

 

Overigens zijn er wel leuke varianten beschikbaar voor deze nieuwe mode. Zo moet je de ene keer op een simpel vlak platform landen, op een cirkel boven een hoge berg, of op pilaren boven het water. Zo zijn er verschillende platforms beschikbaar die allemaal verschillende uitdagingen hebben.

 

Overtime Shootout is grappig. Maar niet voor lang. Door het lange wachten tussen de beurten gaat het snel vervelen. Op dit moment is er dubbel RP en GTA$ actief voor deze mode. Je kan er goed mee verdienen. Maar je moet er wel geduld en de tijd voor hebben. 

 

Wat is jouw mening over de nieuwe 'Overtime Shootout' mode? Laat het ons weten in de reacties. :) 

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Mooi artikel! 

Vindt de nieuwe gamemode zelf een zwak excuus. Heb het vandaag geprobeerd met een vriend, en keer op keer verloren omdat ons team vol zat met AFK'ers.

Mooi idee, wordt jammer genoeg wat verpest door de vele AFK'ers. Wens gewoon dat Rockstar eens wat effort in hun nieuwe gamemodes stak.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

29 minuten geleden, Dastard zei:

Mooi artikel! 

Vindt de nieuwe gamemode zelf een zwak excuus. Heb het vandaag geprobeerd met een vriend, en keer op keer verloren omdat ons team vol zat met AFK'ers.

Mooi idee, wordt jammer genoeg wat verpest door de vele AFK'ers. Wens gewoon dat Rockstar eens wat effort in hun nieuwe gamemodes stak.

Dankjewel! :)

 

AFK'ers ben ik ook vaak tegengekomen. Erg frustrerend als ze in je team zitten. Dit zal na dinsdag wel afgelopen zijn wanneer de dubbel RP/GTA$ verdwijnt. Dan zullen waarschijnlijk veel spelers ook stoppen met spelen. 

 

De laatste tijd zijn de speltypes inderdaad een beetje inspiratieloos. Ze zijn eigenlijk allemaal hetzelfde maar met een kleine twist. Volgens bronnen zal er binnenkort opnieuw een nieuwe gamemode uitkomen vergelijkbaar met 'Power Mad'. Het verschil is dat je dan vecht om 'the beast' te worden i.p.v. een juggernaut. :puh: 

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Zojuist, PrioX zei:

Dankjewel! :)

 

AFK'ers ben ik ook vaak tegengekomen. Erg frustrerend als ze in je team zitten. Dit zal na dinsdag wel afgelopen zijn wanneer de dubbel RP/GTA$ verdwijnt. Dan zullen waarschijnlijk veel spelers ook stoppen met spelen. 

 

De laatste tijd zijn de speltypes inderdaad een beetje inspiratieloos. Ze zijn eigenlijk allemaal hetzelfde maar met een kleine twist. Volgens bronnen zal er binnenkort opnieuw een nieuwe gamemode uitkomen vergelijkbaar met 'Power Mad'. Het verschil is dat je dan vecht om 'the beast' te worden i.p.v. een juggernaut. :puh: 

Ik vindt dan persoonlijk dat het beter is dat Rockstar hun double GTA$ en double RP events eens zouden houden op de traditionele gamemodes. 

Voor een nieuwe speler is het nu al een warboel, met al die verschillende gamemodes. Er zijn momenten waarop ik eens graag een goede oude Team Deathmatch wil spelen. Het duurt dan wel een eindje maar het kan er wel baat bij hebben als die gamemode bijvoorbeeld eens een weekendje double GTA$ en RP krijgt.

Achja, die adversery modes worden gespeeld, dus ze zullen er nog een eindje blijven komen vermoed ik. :sigaar:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Leuke gamemode. Duurt wel wat lang omdat je elke keer moet wachten, maar kan lekker verdienen. Gisteravond 4 potjes gedraaid en 4,5 ton verdiend. Zo verdien je snel investering in supplies terug. Wel wat afk ertussen af en toe. Moet toegeven dat ik gisteren zelf ook Ff deed toen ik ging eten . Werd ik niet van sessie gekicked en supplies van bunker lopen lekker door. 

Bewerkt: door TeboskingNL
Aanpassing

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...