Jump to content

JasonStatham

Recommended Posts

Op 13-8-2017 om 23:16, KaiSkillzz zei:

Ajax probeert zich nog te kwalificeren voor de Europa League, tegen Rosenborg.

Even gemist dat uitschakeling voor de CL nog recht gaf op EL :$ Maar ik vraag me wel af of een Ajax in deze vorm het hoofdtoernooi zal halen.

 

Verder vind ik het helemaal niet erg wanneer de gerenommeerde ploegen in het begin meteen wat punten laten liggen, dat maakt het allemaal wat spannender.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
  • Reacties 62
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dutchy3010

    16

  • MovieGamer

    12

  • aron24

    10

  • NandroDavids

    8

Op 13-8-2017 om 15:29, Guardian1980 zei:

Ik ben wel benieuwd wat de invloed van Europees voetbal zal zijn op de traditionele kanshebbers. Waar Ajax en PSV geen Europese wedstrijden hebben, moet Feyenoord er voor de winterstop sowieso 6 spelen. Enerzijds is dat natuurlijk mooi voor ze, anderzijds kan het een zware belasting zijn.

Sportkenner hè ;)

 

Na vier speelrondes is er nog niet één club die mij versteld heeft doen staan. Slechts twee clubs hebben nog niet verloren, enkel Feyenoord heeft alles gewonnen. Maar zij hadden, met alle respect, nou ook niet de moeilijkste tegenstanders.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
29 minuten geleden, aron24 zei:

Gewoon slecht van Feyenoord.

 

Kramer is ook gewoon slecht, nooit meer opstellen die vent

Ach, kan ik morgen ook een keer mijn collega's helemaal gek maken.

Krijg (bijna) elke dag de vraag tegen wie Ajax in Europa moet. :ch:

Link to comment
Delen op andere websites

Een paar weken terug gokte ik nog dat een ploeg buiten de grote drie dit jaar kampioen gaat worden. Het kan echt alle kanten op dit jaar, heb ik het idee.

 

 

17 uur geleden, Dutchy3010 zei:

Wat was Ajax triest :7 

 

Ik heb niet vaak dat ik me op zit te vreten bij een wedstrijd, meestal bij alle tikjes breed denk ik "t zal wel". Maar vandaag...al die verkeerde passes...ongelooflijk gewoon. Dramatisch.

 

Als Feyenoord verliest gaat Ajax er vaak weer achteraan. Het is haast voorspelbaar.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat een bizarre wedstrijd van Ajax. 4-0 winnen bij een toch wel matige wedstrijd. Al vond ik 't niet zó slecht als 'de analisten' zeideni. Het eerste half uur wel, maar daarna viel het wel mee. Niet goed, maar ook geen zware onvoldoende.

 

Wel genoten van Feyenoord vandaag. :Y Al vond ik ook AZ zeker niet slecht spelen de eerste helft.

Link to comment
Delen op andere websites

Het wordt dit jaar wel de kampioen van de armoede zeg. De topclubs verliezen de ene week van op papier makkelijke ploegen, en de week daarop winnen ze met ruime cijfers bij clubs waar ze het normaal veel moeilijker kunnen hebben. AZ-Feyenoord, FC Utrecht-PSV, SC Heerenveen-Ajax... allemaal uitslagen die echt niet normaal zijn, maar tegen andere clubs laten ze punten liggen. Wie het eerst een constante serie neerzet wordt kampioen op deze manier.

 

Maakt het wel vermakelijk uiteraard, daar zul je me niet over horen. Maar dit is geen goed teken wat betreft concurreren met de rest van Europa. Ajax vorig jaar was een uitschieter, maar ik begin te vrezen dat we moeten wennen aan Europese seizoenen als deze, met maar twee ploegen in de poulefase en die beide kansloos daarna uitgeschakeld zullen zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
3 uur geleden, NandroDavids zei:

Ik kan me niet voorstellen dat PSV deze voorsprong vast gaat houden of nog verder gaat uitbreiden.

Met de klassieker voor de deur juist wel aannemelijk (in ieder geval naar 1 van de 2), thuis tegen de nummer 13. Maar ja, je weet t nooit.

Link to comment
Delen op andere websites

Op 17-10-2017 om 16:44, Dutchy3010 zei:

Met de klassieker voor de deur juist wel aannemelijk (in ieder geval naar 1 van de 2), thuis tegen de nummer 13. Maar ja, je weet t nooit.

Goed punt, ik doelde ook meer op de lange termijn: Feyenoord of Ajax gaat dit PSV echt nog wel inhalen. Neemt niet weg dat komende zondag een gelijkspel wel een heel vervelende uitslag zou zijn... voor het eerst dit seizoen dat ik er op zondagmiddag wel even goed voor ga zitten :D 

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...