Jump to content

Vechten voor het vaderland


NandroDavids

Vechten voor het vaderland  

21 leden hebben gestemd

  1. 1. Zou jij vechten voor je vaderland?

    • Ja: je maintiendrai!
      3
    • Ja: eendracht maakt macht!
      5
    • Ik doe het op z'n Zwitsers, zoek het maar uit met z'n allen, ik zie wel hoe het afloopt
      11
    • Nee, lang leve de NSB!
      2


Recommended Posts

Naar aanleiding van deze afbeelding van @Bassieboy35 in het topic Maps, maps everywhere bedacht ik: zou jij vechten voor je land?

 

nk1uzja3wvby.png&key=397d875f4b4ee6b4d12febd623c30eddf798870360700196a66a994d110cab2f

 

Noord-Korea en de VS houden het op dit moment nog bij moddergooien, maar het kan maar zo een keer uit de hand escaleren natuurlijk en dan zitten we met de Derde Wereldoorlog. Op onze Turkse Nederlanders hoeven we niet te rekenen bij het vechten voor het vaderland: zoals je ziet zijn de Turken wel geneigd om voor hun vaderland te vechten, maar dat zal wel voor Erdogan zijn en niet voor Wim-Lex of Rutte. 

 

Wat zou jij doen? Ben je bereid te sterven voor het vaderland? Of in ieder geval om te knokken tegen welke vijand dan ook, mocht het nodig zijn? Of ben je altijd stiekem al een beetje gecharmeerd geweest van de NSB en zou je je vriendjes en vriendinnetjes zo aangeven bij de een of andere dictator of andere machtswellusteling die ons wil onderwerpen aan zijn of haar regime? STEMMEN!

Link to comment
Delen op andere websites

Het is lastig in te beelden dat je bericht wordt om te komen vechten aan het front. Het is natuurlijk heel stoer om te zeggen dat je wilt vechten voor je vaderland, maar je speelt wel met je leven. Als ik dan toch echt moet kiezen, dan zal ik mij toch geroepen voelen om aan te treden. Met weinig ervaring op zak, dat wel. (Of je moet daadwerkelijk wat van oorlogsspellen geleerd hebben :puh:)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een waardeloze linkerknie, slecht zicht en een hele verzameling stoornissen, dus aan het front, in het heetst van de strijd, ben ik waarschijnlijk weinig waard. Maar goed, ik zou me wel nuttig willen maken achter de schermen. Iets in de logistiek, zoals Bierbuikje al noemt, of iets in die richting.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben redelijk nationalistisch, vooral omdat ik vind dat NL vrij democratisch is en de zaken zeer goed voor elkaar heeft als samenleving.

 

Vechten voor NL zal ik daarom wel doen. Echter niet als soldaat, maar eerder als technische ondersteuning of dmv cyber ondersteuning.

Bewerkt: door Sublime
Link to comment
Delen op andere websites

Ik hou van m'n land en waar we voor staan dus als het er op aankomt zal ik er zeker voor vechten. Aan de poll te zien interesseert het niemand meer wat wie er baas is in eigen land.

Het verbaast me trouwens dat Servië 'maar' op 46% staat, de meeste Serviërs die ik ken zijn zo nationalistisch als de pleuris.

Bewerkt: door Dr.Oppai
Link to comment
Delen op andere websites

Iedereen vecht op zijn eigen manier. Ik doe dat echter niet met wapens, maar met woorden of iets anders degelijks. Sterven voor dit land zou ik misschien doen, als het van nut was, maar Nederland wordt toch wel overlopen, dus dat is zinloos. Ik zou dus met woorden of iets anders degelijks vechten en niet met wapens. Ik kan eventueel een strijdplan bedenken, maar deze uitvoeren zou ik echter niet kunnen. Iedereen heeft zo zijn talenten en die van mij is niet vechten aan het front. Mijn antwoord is dus ja, maar niet met wapens.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat niemand van ons kan voorstellen hoe een Nederland in oorlog is. Ik zou dus ook niet weten hoe ik er tegenover sta op dat moment, maar mocht deze ondenkbare situatie ooit uitkomen dan ben ik denk ik op dat moment bereid voor mijn land te strijden. Alsof je dan een keus hebt :puh: 

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet in welke mate ik dan dit knuddeleger moet dienen of dat het een gezamelijke VN of NATO operatie wordt.  Maar vechten voor je vaderland is zóó pre 21e eeuw.

 

Maar lijkt me geniaal om een drone vanuit mijn fapcave te besturen ja, als je dat onder vechten voor het vaderland schouwd.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...