Jump to content

MC Donald's


Kratod

Recommended Posts

Intro

In deze topic kan je all je verhalen kwijt over de MC Donald's. Dit kan ervaring, nieuwe producten, wensen of vragen zijn.

 

Mijn vraag

Heeft iemand van de MC Donald's de Medewerker fastservice niveau 2 diploma?

Zo ja, hoeveel eurotjes ben je hiermee vooruit gegaan en met hoeveel moet dit omhoog gaan?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
7 minuten geleden, FilipSaey_Loonwerken zei:

Van jou mag ik toch hopen lekker dier

xx

 

----

Laatste keer dat ik bij McDonalds was waren ze mij een Coca-Cola glas vergeten te geven. Bestel ik speciaal een large McMenu met een cola voor een cola glas geven ze me er geen. :( 

Gelukkig had één werknemer niet het geheugen van een vis en gaf me achteraf nog een glas.

Mijn leven is zo boeiend niet dus ja, ik vertel dat verhaal steeds opnieuw op familiefeestjes. 

Link to comment
Delen op andere websites

23 minuten geleden, Skullz-000 zei:

xx

 

----

Laatste keer dat ik bij McDonalds was waren ze mij een Coca-Cola glas vergeten te geven. Bestel ik speciaal een large McMenu met een cola voor een cola glas geven ze me er geen. :( 

Gelukkig had één werknemer niet het geheugen van een vis en gaf me achteraf nog een glas.

Mijn leven is zo boeiend niet dus ja, ik vertel dat verhaal steeds opnieuw op familiefeestjes. 

Ik heb ooit eens een cheeseburger te weinig gehad. :( Gelukkig had ik het ticketje nog om deze op gaan te eisen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...